کد خبر : 107829
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
-

تأکید عضو فراکسیون امید بر شفاف‌سازی مسئولان نظام درباره فرزندانشان

تأکید عضو فراکسیون امید بر شفاف‌سازی مسئولان نظام درباره فرزندانشان

به گزارش قائم آنلاین، احمد همتی در گفت‌وگو ، با اشاره به اینکه این پویش و روشن شدن وضعیت فرزندان مسئولان دو فایده برای نظام به همراه دارد اظهار داشت: آگاهی مردم و شفاف سازی برای برون رفت از فضای منفی ضروری است. وی با اشاره به لزوم اعتمادسازی میان مردم از سوی مسئولان کشور

به گزارش قائم آنلاین، احمد همتی در گفت‌وگو ، با اشاره به اینکه این پویش و روشن شدن وضعیت فرزندان مسئولان دو فایده برای نظام به همراه دارد اظهار داشت: آگاهی مردم و شفاف سازی برای برون رفت از فضای منفی ضروری است.

وی با اشاره به لزوم اعتمادسازی میان مردم از سوی مسئولان کشور خاطرنشان کرد: متأسفانه فضای کشور ما کمی منفی است و وضعیت مسئولان و کشور منفی‌تر ازآنچه هست؛ نشان داده شده است.

همتی هم به پویش “فرزندم کجاست” پیوست؛ فرزندان نماینده سمنان چه‌کاره‌اند؟

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ضمن پیوستن به پویش “فرزندم کجاست”، آخرین وضعیت شغلی و تحصیلی فرزندان خود را تشریح کرد.

همتی با بابیان این جمله که “یکی از دخترانم دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان است” تصریح کرد: “دختر دومم دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان سمنان است و هر دو ساکن شهر سمنان هستند”.

وی بابیان اینکه بیشتر فرزندان مسئولان در ایران زندگی کرده و مشغول به کار و تحصیل‌اند خاطرنشان کرد: این دسته از افراد اهل رانت‌خواری و باندبازی نیستند و تنها قشر کمی از مسئولان به این کارها دست می‌زنند.

نماینده مردم شهرستانن‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برخورد جدی با مسئولان متخلف و رانت‌خوار تأکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − دو =