کد خبر : 107189
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۵۵
-

شرط عجیب برای ورود تعزیرات به پرونده‌های احتکار

شرط عجیب برای ورود تعزیرات به پرونده‌های احتکار

به گزارش قائم آنلاین، یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث تلفن همراه تاکنون ۲۹ پرونده تشکیل شده که در باره ۴ پرونده حکم صادر و متخلفان به ۱۲ میلیارد تومان جریمه محکوم شدند. ۱۱ وی ادامه داد: پرونده نیز نقص داشت که برای رفع نفص به سازمان حمایت بازگردانده

به گزارش قائم آنلاین، یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث تلفن همراه تاکنون ۲۹ پرونده تشکیل شده که در باره ۴ پرونده حکم صادر و متخلفان به ۱۲ میلیارد تومان جریمه محکوم شدند.

۱۱ وی ادامه داد: پرونده نیز نقص داشت که برای رفع نفص به سازمان حمایت بازگردانده شده است.

رایگانی همچنین درخصوص رسیدگی به پرونده‌های مربوط به احتکار کالا گفت: زمانی می‌توانیم در رابطه با پرونده‌ای، موضوع احتکار را مورد بررسی قرار دهیم که وزیر صنعت لزوم عرضه آن کالا را پیشتر اعلام کرده باشد، یعنی اگر انباری کشف شود و وزیر صنعت پیشتر لزوم عرضه کالای کشف شده را اعلام نکرده باشد، تحت عنوان احتکار نمی‌توانیم بررسی کنیم، مانند آن چیزی که در بحث ایران‌خودرو اتفاق افتاد و مسئله را تحت عنوان اختفا به قصد گرانفروشی مورد بررسی قرار دادیم.

وی گفت: همچنین درباره بحث احتکار لوازم خانگی چند روز پیش نماینده اصلی یکی از برند‌های معروف کره‌ای لوازم خانگی در اصفهان بازداشت و پس از آن با دستور تعزیرات تمام کالا‌های مکشوفه در بازار عرضه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 11 =