کد خبر : 106929
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
-

قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی برخورد انقلابی کند

قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی برخورد انقلابی کند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌السلام بهروز شمسیان عصر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان بیان کرد:مردم و افکار عمومی از قوه قضائیه انتظار دارند که در برخورد با مفسدان اقتصادی برخوردی انقلابی داشته باشد. وی با اشاره به پیش رو بودن شهادت امام محمد تقی (ع) عنوان کرد: این امام فرزانه در دوران حکومت

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌السلام بهروز شمسیان عصر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان بیان کرد:مردم و افکار عمومی از قوه قضائیه انتظار دارند که در برخورد با مفسدان اقتصادی برخوردی انقلابی داشته باشد.

وی با اشاره به پیش رو بودن شهادت امام محمد تقی (ع) عنوان کرد: این امام فرزانه در دوران حکومت مامون و معتصم می‌زیست و از توانایی علمی بالایی برخوردار بود، به طوری‌که  مأمون برای رسوا کردن ایشان جلسه علمی برگزار می‌کرد و این حضرت در سن هفت سالگی به مناظره با بزرگان علمی آن زمان می‌پرداخت و با پاسخ های خود تمام دانشمندان  آن روزگار را متحیر می‌کرد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه در آستانه ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به وطن هستیم، افزود:یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی ایران مبارزه با استکبار جهانی بوده و انقلاب در طول عمر خود همواره مقابل استکبار مبارزه کرده و پیروز واقعی این نبرد بوده است.

شمسیان خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر با تلاش مسؤولان شاهد مبارزه با استکبار جهانی در اکثر نقاط خاورمیانه هستیم.

وی اظهار کرد:هدف از تشکیل داعش تبدیل عراق و سوریه به کشور های تحت مدیریت وهابی بود، اما با تدبیر مقام معظم رهبری این نقشه نقش بر آب شد و پس از شکست داعش استکبار جهانی به دنبال ایجاد  آشوب در کردستان عراق و انتخابت لبنان بود که البته همه این طرح ‌ها با تلاش مسئولان شکست خورد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه نظام سلطه به دنبال این بوده که ایران را در موقعیت سوریه قرار دهد، تاکید کرد: دشمن به دنبال این بود که با اعمال فشارهای اقتصادی موجب ایجاد درگیری‎‌های داخلی و به دنبال آن وارد کردن تروریست‌ها به مناطق مختلف کشور شود، اما با هوشیاری و تدبیر مسئولان قطعا شکست خواهد خورد.

شمسیان با بیان اینکه دشمنان مردم ایران را نمی‌شناسند و نمی‌دانند آنان در مقابل مشکلات هرگز تسلیم نمی‌شوند، تصریح کرد:  نباید با آمریکا مجددأ مذاکره کرد، زیرا در برجام  شاهد بدعهدی‌های آمریکایی‌ها بودیم و دیدیم که بر اساس سخنان مقام معظم رهبری آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برنامه‌ریزی کنند، عنوان کرد:دولت بایستی افراد فاقد توانایی مدیریت مسائل اقتصادی کشور را از کابینه دولت خارج کرده و به جای آنان از جوانان متخصص استفاده کند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه مردم از قوای مقننه و قضاییه نیز انتظاراتی دارند، بیان کرد: مجلس باید نظارت خود را در راستای اجرای قوانین را بیشتر کرده و با وضع قوانین جدید به دنبال حل مشکلات مردم بوده و در دفاع از منافع ملت کوتاهی نکند.

شمسیان تاکید کرد: همچنین مردم از  قوه قضاییه انتظار دارند که با مفسدان اقتصادی برخوردی قاطع  و انقلابی داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =