کد خبر : 106922
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
-

علت ۷۰ درصد مشکلات اقتصادی مدیریت داخلی است

علت ۷۰ درصد مشکلات اقتصادی مدیریت داخلی است

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان جویبار به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: ۷۰ درصد مشکلات اقتصادی ما ناشی ضعف مدیریت گروه اقتصادی دولت و عدم برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی است. وی از کاهش ۳۰ درصدی طلاق در جویبار خبر داد و

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان جویبار به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: ۷۰ درصد مشکلات اقتصادی ما ناشی ضعف مدیریت گروه اقتصادی دولت و عدم برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی است.

وی از کاهش ۳۰ درصدی طلاق در جویبار خبر داد و گفت: با طرح‌های محله محور و حضور ریش‌سفیدان در اختلافات زوجین در جویبار باعث کاهش ۳۰ درصدی طلاق در این شهرستان شده است.

امام‌ جمعه جویبار تصریح کرد: خانواده‌ها نباید در ازدواج فرزندان خود سختگیری کنند همین‌که پسر دین‌دار و بااخلاق باشد ازدواج موفقی خواهد زیرا خداوند دراین‌باره وعده داده است.

نادعلی‌زاده در پایان از تلاش مدیران استانی و شهرستانی در حل نسبی مشکلات آب کشاورزی و شرب شهرستان جویبار تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =