کد خبر : 106737
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
-

حضور وزیر ارشاد در منزل دبیر متوفی ایسنا

حضور وزیر ارشاد در منزل دبیر متوفی ایسنا

به گزارش قائم آنلاین، سید عباس صالحی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ روز چهارشنبه (۱۷ مرداد ماه) با حضور در منزل زنده‌یاد «عیلرضا تلیانی» ـ دبیر درگذشته‌ی سرویس‌های «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» و «دین و اندیشه» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ ضمن دیدار و گفت‌وگو با همسر، پدر و برادر آن

به گزارش قائم آنلاین، سید عباس صالحی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ روز چهارشنبه (۱۷ مرداد ماه) با حضور در منزل زنده‌یاد «عیلرضا تلیانی» ـ دبیر درگذشته‌ی سرویس‌های «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» و «دین و اندیشه» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ ضمن دیدار و گفت‌وگو با همسر، پدر و برادر آن مرحوم، یاد او را در روز نکوداشت مقام «خبرنگار» گرامی داشت.

در این دیدار صمیمانه، سید محمد طباطبایی ـ مدیر کل روابط عمومی معاونت فرهنگی و دستیار رسانه‌ای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ و علیرضا بهرامی ـ مدیر اداره اخبار فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ نیز حضور داشتند.

زنده‌یاد علیرضا تلیانی، از همکاران قدیمی و جوان ایسنا ۱۱ دی‌ ماه ۱۳۹۶ بر اثر ایست قلبی در خواب درگذشت. او متولد ۱۳۶۱/۱۱/۲۷ بود و از تاریخ ۱۳۸۳/۰۵/۰۱ به عنوان مترجم کار خبری خود را با ایسنا آغاز کرد و شروع دبیری خبر او به اول اسفندماه ۱۳۹۱ برمی‌گردد.

تلیانی در ادامه دبیری سرویس‌های «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» و «دین و اندیشه» این خبرگزاری را بر عهده داشت. دبیری بخش ترجمه گروه فرهنگی هنری و مترجمی گروه‌های خبری ورزشی، فرهنگی هنری و جامعه اطلاعاتی خبرگزاری دانشجویان ایران نیز از سابقه فعالیت‌های خبری او در این مجموعه بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − یک =