کد خبر : 106516
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۱۰
-

پدری که راه خانه را از فضای مجازی پیدا کرد

پدری که راه خانه را از فضای مجازی پیدا کرد

به گزارش قائم آنلاین، پدر گمشده اهل رباط کریم تهران است که پس از هشت ماه دوری از خانه، از طریق مخاطبان اینستاگرام شناسایی و به خانه بازگشت . وی افزود: «فتح‌الله حسن‌زاده» به دلیل داشتن معلولیت شنوایی و گفتاری و نداشتن مدارک شناسایی گمشده بود، وی مدتی را در خیابان سپری کرده و سپس از

به گزارش قائم آنلاین، پدر گمشده اهل رباط کریم تهران است که پس از هشت ماه دوری از خانه، از طریق مخاطبان اینستاگرام شناسایی و به خانه بازگشت .

وی افزود: «فتح‌الله حسن‌زاده» به دلیل داشتن معلولیت شنوایی و گفتاری و نداشتن مدارک شناسایی گمشده بود، وی مدتی را در خیابان سپری کرده و سپس از طریق افرادی به مرکز نگهداری هفت باغ مهربانی منتقل شده بود.

امین تصریح کرد: هشت ماه از حضور این شخص در این مرکز سپری شده بود که با انتشار عکس این شخص در شبکه‌های مجازی تلگرام و اینستاگرام با تماس‌های تلفنی زیادی مواجه شدیم و بلاخره «فتح‌الله حسن‌زاده» از طریق مخاطبان اینستایی شد که محل زندگی این شخص در تهران و رباط کریم است .

این مسئول در ادامه یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته صحت و سقم اطلاعات ارائه شده از سوی افراد مدعی تایید و سپس به خانواده وی اطلاع‌رسانی شد .

در ادامه، همسر «فتح‌الله حسن‌زاده» نیز اظهار کرد: در مدت زمانی که همسرم از خانه خارج و بازنگشته بود تمام غم و اندوه فضای خانه و فرزندانم را فرا گرفته بود؛ چراکه همه مراکز نگهداری تهران و کرج را برای پیدا کردن همسرم زیرپا گذاشته بودیم که سرانجام در استان زنجان پیدا شد .

وی خاطرنشان کرد: همه افرادی که تلاش‌های لازم را در عرصه مجازی و مرکز نگهداری هفت باغ مهربانی (خانه سالمندان) استان زنجان داشتند، قدردانی می‌کنم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =