کد خبر : 106622
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
-

ستاد بودجه سال ۹۸در سازمان برنامه و بودجه تشکیل شده

ستاد بودجه سال ۹۸در سازمان برنامه و بودجه تشکیل شده

به گزارش قائم آنلاین، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: اخبار سازملان برنامه و بودجه را در دوبخش بیان می‌کنم. وی ادامه داد:  تا این تاریخ که با شما صحبت کرده‌ام چیزی حدود ۱۰۵ هزار میلیارد تومان منابعی بود که

به گزارش قائم آنلاین، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: اخبار سازملان برنامه و بودجه را در دوبخش بیان می‌کنم.

وی ادامه داد:  تا این تاریخ که با شما صحبت کرده‌ام چیزی حدود ۱۰۵ هزار میلیارد تومان منابعی بود که به خزانه واریز شده است. خوشبختانه این رقم ۵۸ درصد نسبت به چهارماهه اول پارسال بیشتر است. آنچه از این رقم برای امور جاری کشور اختصاص یافت حدود ۱۵ درصد بیشتر از پارسال است و آنچه مربوط به طرح های عمرانی است ۲۱ برابر شده است.

نوبخت افزود: تا الان کشاورزان گندمکار بالغ بر ۱۰ هزار میلیار تومان گندم یا به شرکت بازرگانی دولت فروخته و ۵ هزار میلیارد دریافت و ۵ هزار میلیار د دیگر باقی و ۲۵۰۰ میلیاردش تا چند روز دیگر پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تا قبل از پایان ماه ۱۲۰۰ میلیارد ماه گذشته برای پرداخت پاداش فرهنگیان پرداخت خواهد شد. ۴هزار میلیارد یارانه این ماه آخر وقت روز پنج شنبه توزیع می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه از تشکیل ستاد بودجه ۹۸ خبر داد و گفت: برای اینکه سازمان برنامه و بودجه از طریق دولت بتواند تا ۱۵ آذر ماه لایحه ۹۸ را به مجلس تقدیم کنیم ستاد بودجه تشکیل شد و اولین جلسه آن هم پنج شنبه تشکیل می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 10 =