کد خبر : 106468
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
-

دستور ویژه دادستان کرج برای دستگیری قاتل رضا اوتادی

دستور ویژه دادستان کرج برای دستگیری قاتل رضا اوتادی

به گزارش قائم آنلاین، رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب کرج در گفت‌وگو از ایجاد اکیپ ویژه برای دستگیری قاتل رضا اوتادی فردی که در اغتشاشات اخیر کرج کشته شد، خبر داد. وی تصریح کرد: یک گروه ویژه از اسلحه‌شناسی، آگاهی، پزشکی قانونی، حفاظت سپاه پاسداران، حفاظت نیروی انتظامی و بازپرس برای بررسی پرونده قتل

به گزارش قائم آنلاین، رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب کرج در گفت‌وگو از ایجاد اکیپ ویژه برای دستگیری قاتل رضا اوتادی فردی که در اغتشاشات اخیر کرج کشته شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: یک گروه ویژه از اسلحه‌شناسی، آگاهی، پزشکی قانونی، حفاظت سپاه پاسداران، حفاظت نیروی انتظامی و بازپرس برای بررسی پرونده قتل جوان کرجی در اغتشاشات اخیر تشکیل‌ شده است و تحقیقات به‌طور ویژه ادامه دارد.

در جریان اغتشاشات جمعه دوازده مرداد در شهر کرج، رضا اوتادی به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته‌ شده بود. پیکر اوتادی در روزهای اخیر تشییع شد و مراسم ختم وی نیز امروز برگزار می‌شود.

پیش از این در اغتشاشات دی‌ماه سال گذشته، عوامل منافقین و سلطنت‌طلبان کشته‌سازی در آشوب‌های خیابانی را در دستور کار قرار داده بودند به‌طوری که چند فرد مسلح که وابستگی‌های گروهکی داشتند در آن حوادث بازداشت شده بود.

 به گزارش فارس، رودی جولیانی وکیل شخصی ترامپ چندی پیش با سخنرانی در نشست اجلاس گروهک تروریستی منافقین در پاریس در خصوص اغتشاشات دی‌ماه در برخی شهرهای ایران گفته بود: «این اعتراضات به‌صورت خودجوش رخ نمی‌دهند» و «آنها [اغتشاشات] به‌خاطر وجود افراد ما در آلبانی [که میزبان گروهی از منافقین است] و بسیاری از افراد ما در اینجا و در سراسر جهان رخ می‌دهند».

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =