کد خبر : 106246
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
-

پاسخ تند تیمور غیاثی به اعتراض فرزانه فصیحی: او با این کار می‌خواهد خود را معروف کند!

پاسخ تند تیمور غیاثی به اعتراض فرزانه فصیحی: او با این کار می‌خواهد خود را معروف کند!

به گزارش قائم آنلاین، تیمور غیاثی در گفت‌وگو درباره انتخاب نشدن فرزانه فصیحی دونده سرعتی ایران برای بازی‌های آسیایی جاکارتا و اعتراضات این دونده اظهار کرد: نمی‌دانم چه بگویم. از دست خانم‌ها خسته شدیم! آن‌ها ورزشکاران صفحات مجازی هستند که حد و حدود خودشان را نمی‌دانند. در سازمان تیم‌های ملی کارشناسان و قهرمانان ملی رکورددارهای آسیایی

به گزارش قائم آنلاین، تیمور غیاثی در گفت‌وگو درباره انتخاب نشدن فرزانه فصیحی دونده سرعتی ایران برای بازی‌های آسیایی جاکارتا و اعتراضات این دونده اظهار کرد: نمی‌دانم چه بگویم. از دست خانم‌ها خسته شدیم! آن‌ها ورزشکاران صفحات مجازی هستند که حد و حدود خودشان را نمی‌دانند. در سازمان تیم‌های ملی کارشناسان و قهرمانان ملی رکورددارهای آسیایی و آن‌هایی که تخصص دارند نشسته‌اند و بهترین‌ها را برای مسابقه‌ها انتخاب کردند.

سخنگوی فدراسیون دوومیدانی در ادامه گفت: در دوومیدانی ۲۳ رشته در بخش بانوان و ۲۴ رشته در بخش آقایان وجود دارد که ما در کل ۱۲ نفر از این رشته‌ها انتخاب کرده‌ایم. نفرات با نظر کارشناسی مسئولان انتخاب شده‌اند و شاخص‌ترین افراد به جاکارتا خواهند رفت. ما امانتدار ورزشکاران هستیم و در انتخاب‌ها وجدان وجود دارد.

غیاثی در پاسخ به این سوال که رکورد فصیحی ۱۱.۷۸ و نزدیک به رکورد تعیین شده بوده است، گفت: در سایت جهانی و آسیایی عملکرد او را ببینید. فکر نمی‌کنم رکورد ۱۱.۷۸ نیز ثبت شده باشد. حالا اصلا رکورد ۱۱.۶۰ هم زده باشد رکورد ورودی را کسب نکرده است.

غیاثی در پاسخ به این سوال که رکورد او نزدیک به رکورد ورودی است و همانند حسین کیهانی به رکورد ورودی نزدیک بوده‌، گفت: ۵۵ سال است در دوومیدانی فعالیت می‌کنم و تمام دوره‌های تخصصی را گذرانده‌ام. چندین مدال طلای این رشته را دارم. حسین کیهانی مدال طلای ۳ هزار متر بامانع آسیا را دارد. شما او را با فصیحی مقایسه می‌کنید؟ فصیحی کجای آسیا قرار دارد؟ این‌ها را باید حساب کنید.

عضو سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در پاسخ به این سوال که چرا ۴ سهمیه دختران کمتر شده است گفت: ۴ سهمیه نداشتیم، ۴ کاندیدا داشتیم. ژاله کاردان را جلوتر از فصیحی می‌دانم. کاردان رکورد پرتاب دیسک ملی را زده است. همچنین ضیایی نیز جلوتر از او قرار دارد. فصیحی در لیست رده‌بندی ما ششم است. من با او دشمنی ندارم. مثل دختر من است اما او زیاد از حد و حدود خودش جلو می‌رود.

فرزانه فصیحی

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا حریفان بازی‌های آسیایی همان حریفان رقابت‌های داخل سالن آسیا هستند یا خیر گفت: نه اصلا آن‌ها نیستند. یک نفر از ورزشکارانی که در مسابقه‌های داخل سالن دوید، در جاکارتا نخواهد بود. ورزشکاران دم دستی را آورده بودند اما در بازی‌های آسیایی ببینید چند تیم در مسابقه‌ها شرکت می‌کنند. فصیحی در آن مسابقه‌ها جایی نداشت. این را وجدانا می‌گویم. من به عنوان مسئول و سخنگو وظیفه دارم ذهن شما را روشن کنم و ارائه صحیح بدهم. فصیحی، کاکلی یا هر کسی که انتخاب می‌شد برای من فرقی نداشت. برای من رکورد و آبروی مملکت مهم است. فصیحی در تمام صفحات مجازی و رسانه‌های بیگانه در مورد خورده شدن حقش صحبت کرده است. چه حقی؟ با این حرکات می‌خواهد خودش را معروف کند که البته ارزشی ندارد. از نظر سازمان تیم‌های ملی خیلی پایین‌تر از این حرف‌هاست و خودش را بزرگ می‌کند. هر چیزی حساب و کتاب دارد.

او ادامه داد: ایشان اگر جایگاهی داشت مطمئن باشید حقش خورده نمی‌شد. ما رکورد می‌شناسیم. مهم نیست که ورزشکار چه کسی باشد. ۲۸ صدم ثانیه اختلاف زیادی است. در بازی‌های آسیایی با یک صدم ورزشکار می‌بازد. در بازی‌های آسیایی همه چیز ثابت خواهد شد.

او در ادامه در خصوص ملاک انتخاب الهام کاکلی برای بازی‌های آسیایی گفت: او یک دونده پرقدرت است و روز به روز پیشرفت داشت. در ۲۰۰ متر رکورد حدود ۲۳ ثانیه را داشته و در ۴۰۰ متر هم رکورد حدود ۵۳ ثانیه را داشته است. این رکورد برای یک خانم بسیار عالی است. حداقل می‌تواند از گروه خود بالا برود. او زحمت زیادی می‌کشد. ما ورزشکارانی را می‌فرستیم که آتیه داشته باشند. نمی‌خواهیم در بازی‌های آسیایی شو اجرا کنیم. آنجا آبروی مملکت در میان است.

او در پایان خاطرنشان کرد: خانم فصیحی در جایگاه ما قرار نگرفته بود. چند نفر جلوتر از او هستند که عملکرد  بهتری دارند. آرانی در پرتاب چکش، کاردان در پرتاب دیسک و سحر ضیایی در پرتاب نیزه از او جلوتر هستند. چرا کاردان و ضیایی اعتراض نمی‌کنند با وجود اینکه رکورددار ملی هستند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − نه =