کد خبر : 106218
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
-

عذرخواهی مدیر رادیو ورزش از خواهران منصوریان

عذرخواهی مدیر رادیو ورزش از خواهران منصوریان

به گزارش قائم آنلاین، سید غلامرضا میرحسینی در گفت‌وگویی درباره‌ی گله شهربانو منصوریان ـ قهرمان ووشوی کشورمان ـ گفت: مورد به وجود آمده به هیچ وجه ربطی به حجاب خانم منصوریان نداشته، بلکه به دلیل ناهماهنگی است که میان عوامل دست‌اندرکار به وجود آمده و از این بابت عذرخواهی می‌کنیم. او با بیان اینکه صداوسیما

به گزارش قائم آنلاین، سید غلامرضا میرحسینی در گفت‌وگویی درباره‌ی گله شهربانو منصوریان ـ قهرمان ووشوی کشورمان ـ گفت: مورد به وجود آمده به هیچ وجه ربطی به حجاب خانم منصوریان نداشته، بلکه به دلیل ناهماهنگی است که میان عوامل دست‌اندرکار به وجود آمده و از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.

او با بیان اینکه صداوسیما حامی ورزشکاران ملی به ویژه بانوان قهرمان کشور بوده و هست، اظهار کرد: گله خانم منصوریان را بر روی چشم می‌گذاریم و امیدواریم قهرمان کشورمان همواره حمایت‌های بی‌دریغ سازمان صداوسیما را به خاطر داشته باشند و این اتفاق را از ذهن پاک کنند.

به گزارش ایسنا، ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته (شنبه شب) خواهران منصوریان (سهیلا و شهربانو) برای مصاحبه ورزشی به دعوت رسمی یکی از برنامه‌های رادیو ورزش، در صداوسیما حاضر شدند که نامبردگان پس از حضور در استودیو و سالن انتظار پخش رادیو با دستور حراست سازمان صداوسیما و با ادعای پوشش نامناسب از ساختمان و محوطه صداوسیما اخراج شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 2 =

پارتیشن دوشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

مرسی به خاطر مطالب مفیدی که میزارید