کد خبر : 106144
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
-

قیمت‌ها در بازار طلا حبابی است

قیمت‌ها در بازار طلا حبابی است

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با بلاغ، در خصوص آخرین وضعیت بازار سکه‌ طلا و ارز در آستانه آغاز تحریم‌ها علیه کشور اظهار کرد: خوب این ماجرا بستگی به دولت دارد تا در این شرایط، آیا بر تعهدات ارزی خود در خصوص ورود ارز به بازار عمل کند یا خیر؛ چرا که

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با بلاغ، در خصوص آخرین وضعیت بازار سکه‌ طلا و ارز در آستانه آغاز تحریم‌ها علیه کشور اظهار کرد: خوب این ماجرا بستگی به دولت دارد تا در این شرایط، آیا بر تعهدات ارزی خود در خصوص ورود ارز به بازار عمل کند یا خیر؛ چرا که با پابرجایی دولت بر تعهداتش مبنی بر راه‌اندازی بازار دوم ازر، شاهد ریزش قیمت دلار و طلا خواهیم بود.

آینده بازار طلا و سکه در گرو تصمیم دولت در اجرایی شدن تعهدات ارزی

وی افزود: اما اگر دولت این اقدام خود را حتی دو روز به نعویق بیندازد، اولا شاهد افزایش دوباره ۱۰۰ درصدی قیمت در بازار ارز و طلا خواهیم بود و دوم آن‌که به همگان ثابت خواهد شد از دست دولت کاری ساخته نیست و وعده‌ها در حد یک طبل تو خالی است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران اظهار کرد: با توجه به اینکه تحریم‌ها از فردا آغاز خواهد شد، طبیعی است که باید شاهد روند صعودی قیمت‌ها در بازار باشیم، اما آنچه هم اکنون شاهد آن هستیم، قیمت‌ها نه تنها روند صعودی نداشته بلکه در برخی موارد روند نزولی را نیز در پیش گرفته است.

نوسانات قیمت در زمان شایعه بیشتر از خود اتفاق است

این فعال بازار طلا در استان ادامه داد: همواره شایعه در بازار موجب نوسان در قیمت می‌شود و به مراتب تلاطم قیمت در اثر شایعه بیشتر از خود حادثه است و امیدواریم آن‌روی شایعه یعنی روند صعودی قیمت طی روزهای آینده خودش را به ما نشان ندهد.

به مرگ گرفتند که به تب راضی شویم!/دلار ۸۵۰۰ تومانی ترفند دولت بود

نصیری با بیان اینکه دلار ۴ هزار و ۸۰۰ تومانی می‌رود و اوج می‌گیرد تا به قیمت ۱۲ هزار تومان می‌رسد و حال می‌رسد به ۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ما می‌گوییم خدا رو شکر ارزان شد؛ تصریح کرد: این ترفند دولت برای رسیدن قیمت به این حد بود و اگر قرار بود دولت راهکاری برای کاهش قیمت ارز و طلا بدهد تاکنون چرا نداد؟ کاری کردند که وقتی به مرگ رسیدیم به تب راضی شویم!

وی اضافه کرد: خوب این ماجرا بوضوح نشان می‌دهد که همه این‌ها یک بازی سیاسی بود و چه معنای دیگری می‌تواند داشته باشد؟ چرا تا کنون دولت هیچ کاری نکرده است؟ خوب طبیعی است اگر یکباره قیمت دلار به ۸ هزار و ۵۰۰ تومان می‌رسید داد مردم در می‌آمد.

بازار روند صعودی ندارد/ روند نزولی قیمت‌ها، پای فروشندگان را به بازار باز می‌کند

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران تأکید کرد: وضعیت فعلی بازار طلا، فعلا روند افزایشی ندارد و خرید و فروش هم نمی‌شود؛ اما اگر بازار روند نزولی به خود بگیرد، همه فروشنده می‌شوند.

این فعال بازار طلا در استان بیان کرد: شایعه مسئله تحریم، خودش زمینه‌ساز افزایش قیمت دلار و طلا در بازار است و حال در آستانه تحریم، شاهد اتفاق خاصی نیستیم و بازار راکد است.

مزنه امروز سکه و طلا در بازار/ کاهش ۱۳۰ هزار تومانی سکه

نصیری در پاسخ به مزنه بازار سکه و طلا در آستانه آغاز تحریم‌ها علیه کشور بیان کرد: قیمت هر مثقال طلای آب شده در بازار امروز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که نسبت به دو روز گذشته با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی مواجه شده است.

وی در پایان با بیان اینکه قیمت‌ها همچنان در بازار طلا، حبابی است، گفت: قیمت سکه از ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان طی روزهای اخیر به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است و قیمت نیم سکه یک‌میلیون و  ۸۰۰ هزار و ربع ۸۵۰ هزار تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =