کد خبر : 105875
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
-

روزه سکوت رئیس‌جمهور صدای حامیان دولت را هم درآورد!

روزه سکوت رئیس‌جمهور صدای حامیان دولت را هم  درآورد!

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه آفتاب یزد در شماره چهارشنبه گذشته خود به دلایل لغو سخنرانی تلویزیونی روحانی در هفته اخیر پرداخته و بر نقش حسام‌الدین آشنا در این زمینه تاکید کرده بود. این روزنامه در گزارش تیتر یک خود نوشته بود: «در بحبوحه شرایط بد اقتصادی، مردم منتظر پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی مسئولان بودند

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه آفتاب یزد در شماره چهارشنبه گذشته خود به دلایل لغو سخنرانی تلویزیونی روحانی در هفته اخیر پرداخته و بر نقش حسام‌الدین آشنا در این زمینه تاکید کرده بود.
این روزنامه در گزارش تیتر یک خود نوشته بود: «در بحبوحه شرایط بد اقتصادی، مردم منتظر پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی مسئولان بودند که سرانجام اعلام شد سه‌شنبه دوم مردادماه قرار است رئیس‌جمهور با مردم سخن بگوید اما در حالی که همه منتظر بودند مواضع حسن روحانی را بشنوند، اعلام شد که این گفت‌وگو به زمان دیگری موکول شده است.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده بود : «تصمیم روحانی برای لغو این گفت‌وگوی تلویزیونی در لحظات آخر گرفته شده و حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی دولت حسن روحانی از مخالفان اصلی این گفت‌وگوی تلویزیونی بوده است.آشنا به روحانی گفته تنها باید زمانی در این شرایط با مردم رودررو سخن بگوید که اطلاعات و داده هایش کامل بوده و برای انتقادها و حل مشکلات پیش روی دولت راه‌حلی ارائه دهد».
آفتاب یزد در بخش دیگری از این گزارش نوشت:«شنیده‌ها حاکی از آن است که اظهارات آن روز روحانی(نشست خبری دوم بهمن ۹۶) و اطمینان خاطر او (درباره قیمت دلار) و آینده اقتصاد ایران، به واسطه اطلاعات غلطی بود که اطرافیان به او دادند».

در این رابطه حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور در صفحه شخصی‌اش نوشت: «مطالب اخیر روزنامه آفتاب یزد در مورد خود را تکذیب مى کنم.»
اما، فارغ از تائید و تکذیب‌های صورت گرفته، روزنامه قانون در شماره پنجشنبه اخیر خود به دلایل سکوت روحانی پرداخته و نسبت به روزه سکوت رئیس‌جمهور که با ورود نمایندگان و سؤال از روحانی شکسته شده است واکنش نشان داد.

در گزارش روزنامه قانون آمده است : « حسن‌روحاني كه خود دست‌پرورده دوران سخت اداره كشور در دهه ۶۰ و زمان جنگ است بايد به بهترين شكل ممكن بتواند وضعيت شبه‌جنگي اين روزهاي كشور را كنترل و اداره كند ولي ما شاهد آن‌هستيم كه نه تنها وضعيت اين‌گونه نيست بلكه اوضاع را شايد بتوانيم از زمان جنگ نيز آشفته‌تر ببينيم زيرا در آن بازه اگر دشمن تمام سعي خود را براي ضربه زدن به كشور به كار مي‌گرفت اما مردمي بودند كه پشت دولت بايستند ولي امروز وضعيت به‌گونه‌اي‌ ديگر است و ملت نيز از دولت شكايت دارند و مي‌دانند كه تلاش خود را نمي‌كند. در آن زمان هر كاستي بود ولي مردم اطمينان داشتند كه بيشتر مسئولان نيز با ملت در يك راستا حركت مي‌كنند و براي همين تاب مي‌آورند. در آن زمان شايد برخي افراد نق مي‌زدند ولي بيشتر مسئولان همگام با ملت بودند و از مشكلات كشور براي مردم سخن مي‌گفتند و اين روزها حتي شاهد آن هستيم كه روحاني اين سخن گفتن را نيز از مردم دريغ مي‌كند. اين رويه دولت و شخص حسن‌روحاني به حدي ادامه دار شد تا نمايندگان كه ديدند از دست مردم كاري برنمي‌آيد، كمر همت بستند و سؤال از رئيس دولت را اعلام وصول كردند.»

فارغ از اینکه شبه جنگی خواندن شرایط امروز کشور تلاش زنجیره ای‌ها برای توجیه مذاکره با آمریکا را پوشش می‌دهد می‌توان به این نکته بسنده کرد که روش و مشی دولت در بی‌توجهی به مشکلات جامعه، تا آنجاست که روزنامه‌های حامی رئیس‌جمهور را نیز به تکاپو انداخته و در زمره منتقدان قرار داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =