کد خبر : 105968
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
-

دست و پنجه نرم کردن ۳۰۰ کودک فلسطینی با شرایط سخت زندان‌های رژیم صهیونیستی

دست و پنجه نرم کردن ۳۰۰ کودک فلسطینی با شرایط سخت زندان‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش قائم آنلاین، باشگاه غیردولتی «الاسیر» ویژه امور اسرای فلسطینی اعلام کرد ۳۰۰ کودک فلسطینی زیر ۱۶ سال در زندان رژیم صهیونیستی قرار دارند و شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند. بر اساس گزارش روزنامه «القدس العربی»، پسرها در زندان‌های «عوفر» واقع در غرب رام‌الله و «مجدو» در شمال فلسطین اشغالی و دخترها در

به گزارش قائم آنلاین، باشگاه غیردولتی «الاسیر» ویژه امور اسرای فلسطینی اعلام کرد ۳۰۰ کودک فلسطینی زیر ۱۶ سال در زندان رژیم صهیونیستی قرار دارند و شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند.

بر اساس گزارش روزنامه «القدس العربی»، پسرها در زندان‌های «عوفر» واقع در غرب رام‌الله و «مجدو» در شمال فلسطین اشغالی و دخترها در زندان «هشارون» واقع در شمال فلسطین اشغالی محبوس هستند.

رژیم صهیونیستی در نیمه اول سال جاری ۲۰۱۸ حدود ۶۵۱ کودک فلسطینی را بازداشت کرده که بیشتر آنها پس از انجام بازجویی موقت چند روزه آزاد شده‌اند.

«امانی سراحنه» مسئول رسانه‌ای باشگاه الاسیر اعلام کرد دادگاه‌های رژیم صهیونیستی طی سه سال اخیر حکم‌های سنگین علیه ۲۰ کودک فلسطینی که بیشتر آنها از اهالی قدس بوده‌اند، صادر کرده؛ به عنوان مثال یکی از آنها به نام «احمد مناصره» به نُه سال و نیم حبس محکوم شده است.

بر طبق این گزارش، دو کودک دیگر به نام‌های «عمر الریماوی و أیهم الصباح» از استان رام‌الله در آستانه محکوم شدن به حبس ابد قرار دارند.

در ادامه این گزارش آمده، کودکان از لحظه بازداشت مورد ضرب و شتم و فشارهای روانی قرار می‌گیرند. بیشتر آنها از دیدار با خانواده‌های خود و نیز درمان (در صورت بیماری) محروم هستند.

بر اساس بیانیه‌های رسمی، تعداد کل اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیست‌ها به ۶۵۰۰ نفر می‌رسد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 9 =