کد خبر : 105906
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
-

تعداد غریق در دریای مازندران به ۲۲ نفر رسید

تعداد غریق در دریای مازندران به ۲۲ نفر رسید

به گزارش قائم آنلاین، نقی کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هفته یک جوان ۲۰ ساله اهل سمنان در نوشهر و همچنین مردم ۴۵ ساله اهل تبریز در دریای محمودآباد غرق شدند. رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران اضافه کرد: باوجود هشدارها و توصیه‌ها افراد توجهی نکرده که عدم توجه آنان موجب

به گزارش قائم آنلاین، نقی کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هفته یک جوان ۲۰ ساله اهل سمنان در نوشهر و همچنین مردم ۴۵ ساله اهل تبریز در دریای محمودآباد غرق شدند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران اضافه کرد: باوجود هشدارها و توصیه‌ها افراد توجهی نکرده که عدم توجه آنان موجب غرق شدن آنان می‌شود.

کریمیان با بیان اینکه افراد هنگام شب از شنا در دریا پرهیز کنند؛ به‌این دلیل که در این ساعات ناجیان غریق در دریا حضور ندارند، افزود: موضوع دیگر پرهیز شنای افراد در اسکله و سنگ چین است که افراد توجه نمی‌کنند.

وی یادآور شد: درصورتی‌ که شاهد غرق شدن فرد در دریا هستند به ناجیان اطلاع داده و از کمک دسته‌جمعی پرهیز کنند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران در پایان گفت: بحث دیگر تصادفات دریایی است که لازم است افراد به توصیه‌ها توجه کنند.

این مسئول با اعلام اینکه شنا در دریا با استخر متفاوت است، بیان کرد: از آغاز طرح‌های دریا تاکنون ۲۲ نفر در دریا غرق شدند که بیشتر آنان افراد مدعی ماهر بودن در شنا بودند.

کریمیان با تأکید بر اینکه افراد از درگیری با ناجیان غریق پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: برخی افراد به توصیه‌ها توجه نمی‌کنند و سوت زدن ناجیان را توهینی برای خود می‌دانند در حالی‌که ناجیان غریق سوت زدن را آموزش دیدند.

وی در پایان گفت: تا زمانی‌که طرح‌های دریا همانند بخش‌های خصوصی تجهیز و سامان‌دهی نشود شاهد مشکلات خواهیم بود؛ چرا که مردم به‌دلیل عدم وجود امکانات در طرح‌های دریا در مناطق ممنوعه و حادثه‌خیز شنا کرده و به‌دلیل موج‌های شکافنده و چاله‌های پنهان غرق می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − دو =