کد خبر : 105789
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
-

نباید همه مسائل کشور را به خارج ربط بدهیم

نباید همه مسائل کشور را به خارج ربط بدهیم

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام عیسی اسماعیلی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: ۱۲ مرداد اولین انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و در پی آن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تدوین شد. وی افزود: ۱۲ مرداد سال ۵۹ سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که خدمات بسیاری را

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام عیسی اسماعیلی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: ۱۲ مرداد اولین انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و در پی آن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تدوین شد.

وی افزود: ۱۲ مرداد سال ۵۹ سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که خدمات بسیاری را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داد.

امام‌ جمعه موقت سیمرغ با اشاره به اینکه ۱۴ مرداد روز حقوق بشر و کرامت انسانی و ۱۵ مرداد سالروز بمباران اتمی هیروشیما با حدود ۱۷۰ هزار نفر کشته و مجروح است، تصریح کرد: جنایت‌کارانی که همه نوع جنایتی انجام می‌دهند امروز به ما اجازه استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای برای حوزه‌های علمی و پزشکی نمی‌دهند.

وی ادامه داد: مسئله مهم امروز وحدت است، در روزگاری که تمامی دشمنان ما آماده‌شده و با نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابله می‌کنند نباید در داخل اختلاف داشته باشیم و باید بررسی کنیم که اختلافات ایجادشده داخلی به چه کسی برمی‌گردد.

اسماعیلی بابیان اینکه اگر همه دولت‌ها بعد از جنگ فرمایشات و فرمان‌ها رهبری را رعایت می‌کردند امروز به اینجا نمی‌رسیدیم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند درصورتی‌که امروز میلیاردها دلار قاچاق کالا صورت می‌گیرد.

وی افزود: این قاچاق کالا توسط افرادی که برای تأمین حداقل معیشت زندگی خود با مشکل روبه‌رو هستند صورت نمی‌گیرد بلکه توسط آقازاده‌ها صورت می‌گیرد.

امام‌ جمعه موقت سیمرغ با اشاره به اینکه جریان سکه را همین افراد به وجود آوردند و نباید همه مسائل کشور را به خارج بازگشت بدهیم، تصریح کرد: اگر امروز اقتصاد مقاومتی داشتیم دشمن این‌گونه ما را تهدید نمی‌کرد و اگر قاچاق کالا نداشتیم امروز جامعه ما به این درد و مصیبت مبتلا نمی‌شد که کار به‌جایی برسد ترامپ برای زمین زدن صنعت موشکی ما تقاضای ملاقات کند.

وی ادامه داد: برخی از آقایان می‌گویند اگر مذاکره با آمریکا صورت نگیرد جنگ آغاز می‌شود درصورتی‌که باید گفت آمریکا فقط یک‌مرتبه اجازه جنگ با ایران را می‌دهد آن‌هم زمانی است که موشک را از ما بگیرد، مطمئن باشید تا موشک داریم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

اسماعیلی بابیان اینکه وحدت باید در معیار و فرامین رهبری باشد، اظهار کرد: دولت‌هایی که بعد از دفاع مقدس روی کارآمدند همه‌چیز را بر باد دادند و مجلس همه‌چیز را داد.

وی افزود: در جنگ صفین حکمیت را به امیرالمؤمنین (ع) تحمیل کردند و بعد گفتند مقصر امیرالمومین است امروز هم برخی در رابطه با برجام می‌گویند اگر آقا نمی‌گفت این کار انجام نمی‌شد درصورتی‌که به هیچ‌کدام از هشت اصلی که حضرت آقا در رابطه با برجام مطرح نمودند عمل نشد.

امام‌ جمعه سیمرغ با اشاره به اینکه آقای ولایتی چند روز پیش مطرح کردند ایران هیچ قرارداد بین‌المللی ندارد مگر اینکه به زبان فارسی هم نوشته‌شده باشد که در رابطه با برجام متن فارسی آن را نداریم، تصریح کرد: این همان موضوعی است که حضرت آقا در مورد نفوذی‌های برجام فرمودند.

وی ادامه داد: کشور زمانی به آرامش و ثبات اقتصادی می‌رسد که فرامین رهبری در رأس قرار گرفته و همه تبیعت کنند.

اسماعیلی در پایان گفت: تک‌تک ما با انتخاباتی که انجام دادیم و در آینده انجام می‌دهیم مسؤول و باید پاسخگوی خون شهدا باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + بیست =