کد خبر : 105715
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۱۰
-

فرماندار: جان هزاران دانش‌آموز در خطر است، ۴۷ مدرسه غیرایمن داریم

فرماندار: جان هزاران دانش‌آموز در خطر است، ۴۷ مدرسه غیرایمن داریم

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد بطحایی در حاشیه سفر به شهرستان ریگان و در بازدید از مدارس غیراستاندارد این شهرستان از تدوین سند راهبردی برای تحول در آموزش و پرورش شرق استان خبر داد و اظهار کرد: در این سند بحث نیروی انسانی و فضای آموزشی برای چهار سال آینده در این مناطق در نظر

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد بطحایی در حاشیه سفر به شهرستان ریگان و در بازدید از مدارس غیراستاندارد این شهرستان از تدوین سند راهبردی برای تحول در آموزش و پرورش شرق استان خبر داد و اظهار کرد: در این سند بحث نیروی انسانی و فضای آموزشی برای چهار سال آینده در این مناطق در نظر گرفته خواهد شد.

وی عنوان کرد: اعتباراتی در زمینه فضاهای آموزشی تا قبل از مهرماه به مدارس شهرستان ریگان اختصاص خواهد یافت.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هنوز محرومیت‌هایی به وضوح در آموزش و پرورش شرق استان کرمان از جمله ریگان دیده می‌شود، مطرح کرد: تمام تلاش ما ایجاد فضای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان این شهرستان است.

بطحایی عنوان کرد: در شهرستان ریگان مدارسی وجود دارد که غیراستاندارد و غیرایمن است و جان دانش‌آموزان را تهدید می‌کند که براساس سند راهبردی تحول آموزش و پرورش در شرق استان اعتباراتی برای نوسازی مدارس این شهرستان تخصیص خواهد یافت.

فرماندار ریگان نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در شهرستان ریگان ۴۷ واحد آموزشی غیراستاندارد وجود دارد که جان هزاران دانش‌آموز ریگانی را تهدید می‌کند.

امین باقری تصریح کرد: مدارس غیراستاندارد در این شهرستان از اوایل انقلاب است که آجری، خشت و گلی و در مناطق کوهستانی کپری است و تاکنون خیران در شهرستان ریگان ۲۵ واحد آموزشی را ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده‌اند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =