کد خبر : 105703
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۴۰
-

با مدیریت تهرانی‌ها ۵۰۰ مگاوات برق صرفه‌جویی می‌کنیم

با مدیریت تهرانی‌ها ۵۰۰ مگاوات برق صرفه‌جویی می‌کنیم

به گزارش قائم آنلاین، رضا اردکانیان عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: ایران از نظر منابع انسانی کشور ثروتمندی است، اما استفاده از این منابع نیازمند برخورد صحیح با یک منبع تجدیدناپذیر دیگر به نام وقت است. وی ادامه داد: وقت را بهینه استفاده نمی‌کنیم و باید ساز و کار هوشمندانه‌ای

به گزارش قائم آنلاین، رضا اردکانیان عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: ایران از نظر منابع انسانی کشور ثروتمندی است، اما استفاده از این منابع نیازمند برخورد صحیح با یک منبع تجدیدناپذیر دیگر به نام وقت است.

وی ادامه داد: وقت را بهینه استفاده نمی‌کنیم و باید ساز و کار هوشمندانه‌ای را برای توسعه کشور پیش بگیریم که وقت کمتری را برای رسیدن به توسعه صرف کنیم و با سرعت به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

وزیر نیرو بیان کرد: در وزارت نیرو تأخیری در شروع دوران مدیریت تومان عرضه و تقاضا داریم و باید ۱۲ سال پیش این دوره را آغاز می‌کردیم و ما هنوز در بخش انرژی و آب طرح‌هایی داریم که باید به تامین بپردازیم و آب‌هایی داریم که باید مهار کنیم و شبکه‌ها و نیروگاه‌هایی داریم که باید احداث و تأسیس شود، اما در کنار این‌ها باید به صرفه‌جویی نیز توجه کنیم.

اردکانیان تاکید کرد: مصرف صحیح به اندازه ساخت یک نیروگاه جدی است، چراکه با مدیریت مصرف در تهران می‌توانیم به اندازه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق صرفه‌جویی کنیم.

وزیر نیرو در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال ۵ هزار مگاوات تولید را در برق آبی‌ها از دست دادیم چون کم‌بارش‌ترین سال را در ۵۰ سال گذشته تجربه کردیم.

اردکانیان گفت: در استان گلستان همکاران توجه کنند که اصلی‌ترین وظیفه ما ارائه خدمات به شکل متوازن به همه مشترکان است و نباید تبعیضی در ارائه خدمات ایجاد شود و شاید دلیل برخی از نارضایتی‌ها ایجاد تبعیض است و به شدت باید در این حوزه دقت کرد.

وی بیان کرد: هر هموطنی در ارائه خدمت از وزارت نیرو عزیزتر نیست و همه باید خدمت متوازن و مساوی را دریافت کنند.

وزیر نیرو در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: من با این سن جای یک جوان را در این کسوت وزارت گرفته‌ام و اعتقاد دارم جوانان بهتری وجود دارند که بتوانند این مسؤولیت را به نحو احسن بر عهده بگیرند اما چه کنم که این اعتماد رئیس جمهور و نمایندگان باعث ایجاد مسؤولیت برای من است.

اردکانیان گفت: زمانی که به علت انتخابم در این مسؤولیت فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که شاید به خاطر تجربه‌ای که من دارم و جوانان ندارند باعث شده به این تجربه در شرایط فعلی نیاز است، هرچند که لازم می‌دانم تلاش کنیم جوانان بتوانند در این جایگاه قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: چیزی که من را خیلی آزار می‌دهد این است که اقدامات انجام شده طی چند سال اخیر در مقایسه با سال‌های دور گذشته در هر زمینه‌ای که پیشرفت کرده‌ایم در زمینه اینکه به ازای انجام یک واحد کار سطح مناسبی از رضایتمندی مردمی را ایجاد کرده باشیم موفق نبوده‌ایم.

وزیر نیرو گفت: الان شرایط حساسی در منطقه و کشور داریم و امنیت ما به امنیت منطقه بستگی دارد و اگر امنیت خودمان را می‌خواهیم فراهم کنیم در عمل امنیت منطقه فراهم می‌شود.

اردکانیان تأکید کرد: اگر کسانی بخواهند امنیت منطقه را برای اهدافشان بهم بزنند باید به سراغ ما بیایند چون اگر امنیت ما را بر هم بزنند به اهدافشان نخواهند رسید.

وی گفت: کار اقتصاد دنیا گره خورده و معمولان این گره‌های بزرگ را با جنگ باز کرده‌اند اما با توجه به وضعیت جهان، کشورها از این روش‌های قدیمی استفاده نمی‌کنند و به روش‌های دیگر تکیه کرده‌اند.

وزیر نیرو بیان کرد: ما باید این شرایط را تشخیص دهیم و ببینیم اصلی‌ترین عنصری که امنیت ما را تضمین می‌کند چیست که به طور قطع رضایتمندی مردم یک اصل است و باید سعی کنیم راه‌هایی را برای افزایش احساس رضایتمندی مردم اجرایی کنیم.

اردکانیان در پایان افزود: احساس می‌کنم کم دقتی‌هایی که در حجم اقدامات سال‌های اخیر انجام شده باعث شد رضایتمندی مناسبی از عملکرد ما در بین مردم ایجاد نشود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − پنج =