کد خبر : 105668
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
-

فرماندهان سپاه عملکرد حوزه محرومیت‌زدایی را گزارش دهند

فرماندهان سپاه عملکرد حوزه محرومیت‌زدایی را گزارش دهند

به گزارش قائم آنلاین، سردار ضیاءالدین حزنی در گفت‌وگو  در بندرعباس با اشاره به محرومیت‌های موجود در مناطق مختلف کشور اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ماموریت اصلی خود، محرومیت‌زدایی، مردم‌داری، مردم یاری، مردم دوستی و محرومیت‌نوازی را در شمال، جنوب، شرق و غرب و مناطق مرزی و حساس و صعب‌العبور کشور در

به گزارش قائم آنلاین، سردار ضیاءالدین حزنی در گفت‌وگو  در بندرعباس با اشاره به محرومیت‌های موجود در مناطق مختلف کشور اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ماموریت اصلی خود، محرومیت‌زدایی، مردم‌داری، مردم یاری، مردم دوستی و محرومیت‌نوازی را در شمال، جنوب، شرق و غرب و مناطق مرزی و حساس و صعب‌العبور کشور در دست انجام دارد.

وی ادامه داد: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند نهادهای دیگری نظیر، ستاد فرمان حضرت امام، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان و خود این مردم شریف مأموریت داریم از این وادی عبور کنیم و همانطور که سردار قاسم سلیمانی در همدان گفت، باید تلاش کنیم تا مشکلات کشور به دست خود ما حل شود و ما توانمندی عبور از مشکلات را داریم.

وی با تشریح اولویت‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در سال جاری تصریح کرد: این قرارگاه، تأمین منابع آبی و مقابله با بحران آب و همچنین چاره‌اندیشی برای مشکل اشتغال جوانان و معیشت آنان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

حزنی با بیان اینکه دانشگاه امام حسین(ع) با هدف عبور از تنش‌های آبی کشور، پژوهش‌های گسترده‌ای را انجام داده است، افزود: نتیجه مطالعات و اقدامات فنی انجام شده در این دانشگاه به زودی توسط مسؤولان دانشگاه در حوزه آب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: خوشبختانه در روستاها، دهستان‌ها، شهرستان‌های محروم کشور، اقدامات ارزنده‌ای در حوزه آب در دست انجام است.

وی آب را حلال مشکلات اشتغال در روستاها دانست و بیان داشت: این قرارگاه آموزش اشتغال را در برنامه خود قرار داده است و اقدامات بسیار مناسبی انجام شده که بایستی توسط فرماندهان سپاه در استان‌ها با ارائه آمار گزارش داده شود.

حزنی با اشاره به مشکلات بزرگ زیربنایی موجود در برخی مناطق کشور گفت: با توجه به ماموریت محرومیت‌زدایی قرارگاه، فعالیت‌های ما کوچک، محدود، عام‌المنفعانه و سریع‌الاحداث است اما احداث راه در دستور کار این قرارگاه قرار ندارد.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران موفقیت و پیشرفت کشور را در اتحاد و همدلی مردم و دولت و سایر دستگاه‌ها و نهادها دانست و افزود: در حال حاضر در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی، خاتم الانبیاء(ص)، پیشرفت و آبادانی همه و همه برای پیشرفت و توسعه کشور کمک می‌کنیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − 1 =