کد خبر : 105236
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
-

ذوب آهن بازی سختی مقابل هواداران پرشور نساجی دارد

ذوب آهن بازی سختی مقابل هواداران پرشور نساجی دارد

به گزارش قائم آنلاین، امیدنمازی سرمربی تیم فوتبال ذوبآهن اصفهان درنشست خبری قبل بازی با تیم نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی، اظهار کرد: تبریک عرض میکنم به تیم نساجی و هواداران این تیم که به لیگ برتر صعود کرده است و این تیم با هواداران پرشور می تواند شورهیجان بیشتری به لیگ برتر ببخشد. وی

به گزارش قائم آنلاین، امیدنمازی سرمربی تیم فوتبال ذوبآهن اصفهان درنشست خبری قبل بازی با تیم نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی، اظهار کرد: تبریک عرض میکنم به تیم نساجی و هواداران این تیم که به لیگ برتر صعود کرده است و این تیم با هواداران پرشور می تواند شورهیجان بیشتری به لیگ برتر ببخشد.

وی افزود: شرایط تیم ذوب آهن را به جایی رساندیم که بتوانیم در شروع لیگ بازی قابل قبولی داشته باشیم و در این بازی کارمان بسیار سخت است چراکه بازیکنان نساجی انگیزه زیادی برای حضور در لیگ برتر دارند و بازیکنان ما باید در مقابل این تیم و هواداران پرشورش بیشتر تلاش کنند.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با اشاره به بازیکنان پرتوان و پرتلاش مازندرانی، خاطرنشان کرد: در بازی فردا مقابل نساجی بسیار کار سختی داریم و در اولین گام برای کسب امتیاز باید بیشتر تلاش کنیم.

نمازی بیان کرد: مسعود حسن زاده و محمدباقر صادقی دو بازیکن مصدوم تیم ما در این بازی هستند و در این سفر ما را همراهی نکردند و دروازه بان جوان و با استعداد در این بازی از دروازه سنگربانی خواهد کرد.
وی به نتیجه نگرفتن ذوب آهن در شروع فصل گذشته اشاره کرد و گفت: در فصل گذشته ابتدا نتیجه قابل قبولی نگرفت ولی در ادامه موفق شد تا جایگاه بالاتری را کسب کند امسال شیوه بازی ذوب آهن نسبت به سال گذشته تغییر کرده و جزو اولین تیم هایی بودیم که تمرینات تیم را باحضور کلیه بازیکنان آغاز کردیم.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه جواد نکونام دوست و همکار قدیمی بنده است، تصریح کرد: جواد یک بازیکنی بود که در بالاترین سطح فوتبال جهان بازی می کرد و بعنوان دوست و همفکرم بوده و امیدوارم تجربه حرفه ای خود را بتواند در تیم تزریق کند تا تیم نساجی بتواند در لیگ برتر نیز موفق شود.
نمازی در پایان بیان کرد: مرتضی تبریزی تا روزی که به ما اعلام نکنند بازیکن ماست و از او استفاده خواهیم کرد و بحث انتقالش به استقلال را باید به ما اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =