کد خبر : 105119
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
-

فغانی:اگر احساس کنم حضورم خیانت به داوری است جایم را به بقیه می‌دهم

فغانی:اگر احساس کنم حضورم خیانت به داوری است جایم را به بقیه می‌دهم

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا فغانی بعد از مراسم انتخاب بهترین‌های لیگ اظهار داشت: به هر حال اینگونه مراسم نواقص دارد و هر سال چنین شرایطی هست. مثلاً همین امشب ابتدا همه مسئولان بازیکنان و بهترین‌های‌شان را معرفی کردند و در آخر وقتی مراسم در حال تمام شدن بود ما را صدا کردند که بالا

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا فغانی بعد از مراسم انتخاب بهترین‌های لیگ اظهار داشت: به هر حال اینگونه مراسم نواقص دارد و هر سال چنین شرایطی هست. مثلاً همین امشب ابتدا همه مسئولان بازیکنان و بهترین‌های‌شان را معرفی کردند و در آخر وقتی مراسم در حال تمام شدن بود ما را صدا کردند که بالا برویم.

وی افزود:‌ باید شأن افراد حفظ شود و شما اگر در بحث جهانی هم نگاه کنید داوران ابتدا بالا می‌روند و کارشان که تمام شد سپس سراغ تیم‌ها می‌روند.

فغانی در خصوص جام جهانی گفت: در ابتدا خدا را شکر می‌کنم که تیم ملی عملکرد آبرومندانه‌ای داشت در مورد خود ما هم به شکلی عمل کردیم که فکر می‌کنم مردم از ما رضایت داشتند.

داور بین‌المللی فوتبال ایران تأکید کرد: من تعریفی از اینکه مسئولین در آنجا چه انتظاراتی از ما داشتند و ما چه انتظاراتی از آنها داشتیم نمی‌کنم و فکر می‌کنم رضایت ما کفایت می‌کند.

فغانی در خصوص نحوه فعالیتش در ادامه راه گفت: ما برای جام ملت‌های آسیا برنامه‌ریزی کرده‌ایم و سپس ان‌شاءالله برای جام جهانی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه شاید کمی در مورد خداحافظی‌اش از داوری احساساتی شده بود، گفت: من احساساتی نیستم و تا جایی که احساس کنم می‌توانم کمک کنم این کار را انجام می‌دهم و اگر احساس کنم حضور من خیانت است و باید جایم را به بقیه بدهم حتماً این کار را انجام می‌دهم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − یازده =