کد خبر : 104440
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۳۵
-

۱۰ هزار سبد غذایی باهمت آستان قدس بین محرومان کشور توزیع می‌شود

۱۰ هزار سبد غذایی باهمت آستان قدس بین محرومان کشور توزیع می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، آستان قدس رضوی در ادامه طرح‌های خود در حمایت از محرومان و مستضعفان توزیع بسته‌های غذایی را در دستور کار دارد و در همین راستا همزمان با ایام دهه کرامت ۱۰ هزار بسته غذایی بین محرومان کشور توزیع می‌شود. این بسته‌ها با همت شرکت فراورده‌های غذایی رضوی با سفارش معاونت امداد

به گزارش قائم آنلاین، آستان قدس رضوی در ادامه طرح‌های خود در حمایت از محرومان و مستضعفان توزیع بسته‌های غذایی را در دستور کار دارد و در همین راستا همزمان با ایام دهه کرامت ۱۰ هزار بسته غذایی بین محرومان کشور توزیع می‌شود.

این بسته‌ها با همت شرکت فراورده‌های غذایی رضوی با سفارش معاونت امداد مستضعفان آستان به منظور ارسال به مناطق محروم استان‌های مختلف کشور تهیه شده که در ایام دهه کرامت در مرحله نخست حدود ۱۰ هزار بسته غذایی تهیه شده است.

هر بسته حاوی مواد غذایی مختلفی مانند برنج، روغن، عدس، نخود، لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، لپه، سویا و ماکارونی است که هزینه تهیه هر بسته حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

آستان قدس رضوی ماه مبارک رمضان هم اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های غذایی کرد و در این راستا حدود ۳۹ هزار بسته تهیه و بین خانواده‌های محروم کشور توزیع شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + پانزده =