کد خبر : 104551
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
-

شلیک تیر تک‌تیراندازان فلسطینی کارگر افتاد

شلیک تیر تک‌تیراندازان فلسطینی کارگر افتاد

به گزارش قائم آنلاین، رسانه‌های صهیونیستی بامداد شنبه از مرگ نظامی رژیم صهیونیستی که هدف تک‌تیراندازهای فلسطینی قرار گرفته بود، خبر دادند. روز جمعه رسانه‌ها گزارش دادند تک‌تیراندازان فلسطینی یکی از نظامیان رژیم صهیونیستی را در مرز غزه هدف قرار دادند. شبکه خبری «قدس» فلسطین نوشت که نظامی صهیونیست به وسیله بالگرد از محل حادثه

به گزارش قائم آنلاین، رسانه‌های صهیونیستی بامداد شنبه از مرگ نظامی رژیم صهیونیستی که هدف تک‌تیراندازهای فلسطینی قرار گرفته بود، خبر دادند.

روز جمعه رسانه‌ها گزارش دادند تک‌تیراندازان فلسطینی یکی از نظامیان رژیم صهیونیستی را در مرز غزه هدف قرار دادند.

شبکه خبری «قدس» فلسطین نوشت که نظامی صهیونیست به وسیله بالگرد از محل حادثه به بیمارستان «سوروکا» منتقل شد. این نظامی صهیونیست از نیروهای گشت این رژیم در مرز سرزمین‌های اشغالی با غزه بوده است.

در پی این حادثه، رسانه‌ها گزارش دادند  جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه منطقه نوار غزه را به شدت بمباران کردند.

شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود نوشت که جنگنده‌های این رژیم به چند هدف در منطقه «الزیتون» که به احتمال زیاد متعلق به گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس است، حمله کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی مرتباً نوار غزه را بمباران می‌کند. در این حملات که با نقض قوانین بین‌المللی صورت می‌گیرد، معمولاً غیرنظامیان کشته یا زخمی می‌شوند.

غزه از سال ۲۰۰۷ در محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد و این امر علاوه بر افزایش فقر و بیکاری، سطح رفاه زندگی مردم غزه را کاهش داده است.

حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار فلسطینی در نوار غزه که بزرگترین زندان رو بازِ جهان نامیده می‌شود و در محاصره هوایی، زمینی و دریایی اسرائیل قرار دارد زندگی می‌کنند و از حقوق اساسی همچون حق جابجایی، شغل مناسب و امکانات بهداشتی و آموزشی کافی محروم هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + دو =