کد خبر : 104099
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
-

اولتیماتوم کمیته انضباطی به استقلال؛ تا ۴۸ ساعت دفاعیات خود را ارسال کنید

اولتیماتوم کمیته انضباطی به استقلال؛ تا ۴۸ ساعت دفاعیات خود را ارسال کنید

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن زاده عنوان کرد: امروز عصر گزارش سازمان لیگ مربوط به انصراف استقلال از سوپرجام به دست ما رسید و بلافاصله مراحل مقدماتی مربوط به پرونده انجام شد. بر این اساس،فردا در اولین فرصت ممکن،مراتب به صورت کتبی به باشگاه استقلال ابلاغ خواهد شد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن زاده عنوان کرد: امروز عصر گزارش سازمان لیگ مربوط به انصراف استقلال از سوپرجام به دست ما رسید و بلافاصله مراحل مقدماتی مربوط به پرونده انجام شد.

بر این اساس،فردا در اولین فرصت ممکن،مراتب به صورت کتبی به باشگاه استقلال ابلاغ خواهد شد تا این باشگاه ظرف ۴۸ ساعت (بدون احتساب تعطیلی روز جمعه که روز کاری فدراسیون فوتبال نیست) دفاعیات خود را به صورت کامل و مستند،به کمیته انضباطی ارسال کند.
وی افزود:قطعا پس از حصول لایحه دفاعیه باشگاه استقلال یا گذشت مهلت قانونی کمیته انضباطی مانند سایر پرونده ها به این موضوع نیز رسیدگی خواهد کرد و با توجه به کیفیت موضوع و پیش بینی مقررات انضباطی،هر رایی در این کمیته صادر شود قابلیت اعتراض و تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف را خواهد داشت.به هر حال رسیدگی به این موضوع که در حیطه وظایف کمیته انضباطی است مطابق تشریفات قانونی اقدام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − هشت =