کد خبر : 104081
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۲۵
-

ارتش یمن با پهپاد دور بُرد پالایشگاه نفتی «الریاض» عربستان را هدف قرار داد

ارتش یمن با پهپاد دور بُرد پالایشگاه نفتی «الریاض» عربستان را هدف قرار داد

به گزارش قائم آنلاین، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از حمله پهپادهای این کشور به پالایشگاهی در شهر ریاض، پایتخت عربستان سعودی خبر داد. شبکه المسیره یمن چهارشنبه به نقل از این یگان اعلام کرد که ارتش یمن با پهپاد «صماد ۲» که پهپادی دور برد است، پالایشگاه نفتی شرکت نفتی آرامکو سعودی

به گزارش قائم آنلاین، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از حمله پهپادهای این کشور به پالایشگاهی در شهر ریاض، پایتخت عربستان سعودی خبر داد.

شبکه المسیره یمن چهارشنبه به نقل از این یگان اعلام کرد که ارتش یمن با پهپاد «صماد ۲» که پهپادی دور برد است، پالایشگاه نفتی شرکت نفتی آرامکو سعودی را در ریاض هدف قرار داده است.

این شبکه نوشت که شرکت ملی نفت عربستان سعودی به وقوع آتش سوزی در پالایشگاه ریاض اعتراف کرده است.

شرکت آرامکو در توییت خود نوشت که نیروهای دفاع مدنی و اطفاء حریق توانسته‌اند آتش سوزی در یکی از مخازن پالایشگاه ریاض را خاموش کنند و تحقیقات برای بررسی دلایل این آتش‌سوزی در جریان است.


توییت شرکت آرامکو عربستان

ارتش یمن در طی دو سال گذشته از پهپادهای جدیدی رونمایی کرده که اسامی برخی از آن‌ها «الهدهد»، «الهدهد یک»، «الرقیب»، «قاصف» و «راصد» اعلام شده است.

یگان پهپادی ارتش یمن طی ماه‌های گذشته با استفاده از این پهپادها به شهرک صنعتی جیزان و شرکت آرامکو در این منطقه حمله کرده بود.

با این حال این برای اولین بار است که ارتش یمن از پهپادهای دور برد صماد ۲ برای اهداف دور در داخل عربستان سعودی استفاده و رونمایی می‌کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =