کد خبر : 104034
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
-

ثوری: بوکس در اندونزی صاحب مدال خواهد شد

ثوری: بوکس در اندونزی صاحب مدال خواهد شد

به گزارش قائم آنلاین، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: لازمه یک حضور خوب در بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزاری چنین جلساتی است تا آن روند اعزام کاروان برای سرپرستان تیم‌های مختلف تشریح شود. ما تدارکات بسیار خوبی را با کمک وزارت ورزش جوانان و کمیته ملی المپیک برای حضوری ارزشمند و

به گزارش قائم آنلاین، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: لازمه یک حضور خوب در بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزاری چنین جلساتی است تا آن روند اعزام کاروان برای سرپرستان تیم‌های مختلف تشریح شود. ما تدارکات بسیار خوبی را با کمک وزارت ورزش جوانان و کمیته ملی المپیک برای حضوری ارزشمند و مقتدرانه در بازی‌های آسیایی جاکارتا قبل از اعزام داشته‌ایم.

وی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: ملی‌پوشان ما تقریبا در چندین تورنمنت حضور داشتند و نتایج خوبی را به دست آورده‌ایم و روند رو به رشدی ورزشکاران ما در تورنمنت‌هایی که اعزام شده‌اند داشته‌اند و کاملا این روند ملموس بوده است.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: با عنایت به اینکه در همه ادوار مختلف بازی‌های آسیایی کاروان بوکس در اوزان سنگین‌وزن مدال می‌آورده و با عنایت به اینکه در این دوره از بازی‌ها سنگین‌وزن‌ها حذف شده‌اند امید ما واقعا به سبک‌وزن‌ها بیشتر شده است. ما تمام تمرکزمان را روی اوزان سبک گذاشته‌ایم. ما سبک‌وزن‌های خوبی داشتیم و به آنها توجهی نداشتیم و باید این توجه از قبل صورت می‌گرفت خوشبختانه در مسابقات مختلف که اعزام می‌شدند شاهد موفقیت‌های خوبی در سبک‌وزن بوده‌ایم. این نوید را به ما می‌دهد که ما می‌توانیم چشم انداز گرفتن مدال در بازی‌های آسیایی را برای اولین بار در اوزان سبک داشته باشیم. این  اتفاق به امید خدا رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به اینکه بوکس با چند نماینده به بازی‌های آسیایی اعزام خواهد شد،‌گفت: ما به سه ورزشکار به اندونزی اعزام خواهیم شد با توجه به اینکه سبک‌وزن‌های آسیایی شرق بیشتر در سبک وزن‌ها موفق هستند قاعدتا کارمان سخت خواهد شد، اما مطمئن باشید که کاروان بوکس صاحب مدال خواهد شد.

ثوری در مورد برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس، گفت: دی ماه سال گذشته ما اردوهای‌مان را در تهران آغاز کردیم انشاالله بناست یک مرحله اردو را در یکی از سواحل جنوبی کشور یا در کیش و یا اینکه در چابهار برای ملی‌پوشانمان برگزار کنیم تا آنها با شرایط آب و هوای جاکارتا نزدیک شوند.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه صحبت‌هایش، کفت: ما در این راستا مسابقات مختلفی را برای ملی‌پوشان در ۴ تورنمنت معتبر تدارک دیدیم. بلغارستان، قزاقستان، مغولستان و تایلند را در نظر گرفتیم. همچنین با حضور تمام قدرت‌های بزرگ بوکس آسیا از جمله ازبکستان و قزاقستان در تایلند حضور داشتند که بچه‌های ما در آن رقابت‌ها خوب درخشیدند. احمدی‌صفا در ۴۹ کیلوگرم برابر بوکسورهای قزاقستان و تایلند غلبه کرد این نوید را به ما می‌دهد که باید روی اوزان سبک این نگاه را داشته باشیم که بوکس ۱۰ وزن است.

وی در ادامه صحبت‌هایش، عنوان کرد: تا اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است بناست یک اردویی داشته باشیم آن هم در سواحل جنوبی کشور. برنامه‌ای در نظر گرفته‌ایم البته قطعی نیست و بستگی دارد به شرایط شورای برون مرزی و نحوه قبول آمدن کشور نیجریه به ایران. ما دعوتنامه فرستاده‌ایم که یک اردوی مشترکی را داشته باشیم با یکی از کشورهای قدرتمند آفریقایی در بوکس تا بتوانیم به آن روند آمادگی خودمان تداوم بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =