کد خبر : 103929
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۲۵
-

بسته دولت برای مقابله با تحریم‌ها با مدیریت غرب‌زده، خسته و اشرافی اجرا نمی‌شود

بسته دولت برای مقابله با تحریم‌ها با مدیریت غرب‌زده، خسته و اشرافی اجرا نمی‌شود

به گزارش قائم آنلاین، عبدالمجید نقره‌کار عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگویی با اشاره رونمایی از ۱۲ بسته اجرایی دولت برای مقابله با تحریم‌های جدید گفت: ارائه این بسته اجرایی اقدام خوبی بود که صورت گرفت و امیدواریم اجرایی شود، البته تاسف ما از این است که باید ۵ سال پیش و از

به گزارش قائم آنلاین، عبدالمجید نقره‌کار عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگویی با اشاره رونمایی از ۱۲ بسته اجرایی دولت برای مقابله با تحریم‌های جدید گفت: ارائه این بسته اجرایی اقدام خوبی بود که صورت گرفت و امیدواریم اجرایی شود، البته تاسف ما از این است که باید ۵ سال پیش و از شروع دولت یازدهم چنین بسته‌ای مطرح می‌شد.

* در بسته‌های اجرایی دولت به مسئله مسکن توجهی نشده است

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بنده در معماری و شهرسازی تخصص دارم باید بگویم  متاسفانه در بسته‌ای که ارائه شده به مسئله مسکن برای طبقات ضعیف و حل مشکل اجاره‌نشینی که مشکلات زیادی را برای محرومان ایجاد کرده توجهی نشده است. البته در ۵ سال گذشته هم دولت به این مشکل توجهی نکرده است.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: باید بتوانیم با یک مکان‌یابی سریع به صورت تولید انبوه برای اقشار کم درآمد مسکن ایجاد کنیم، دولت هم باید از ساخت مسکن حمایت کند انبوه‌سازان هم می‌توانند کمک کنند، همین باعث ایجاد کارآفرینی و ایجاد شغل خواهد شد.

* وزارت مسکن و شهرسازی هیچ کاری برای مسئله مسکن انجام نداده است

وی گفت: در این ۵ سال وزارت مسکن و شهرسازی هیچ کاری برای مسئله مسکن انجام نداده است ولی اگر سرعتی عمل شود و همت و کار جهادی باشد می‌توان مشکلات را حل کرد.

* بسته اجرایی دولت با مدیریت غرب‌زده، خسته، تنبل و اشرافی محقق نخواهد شد

این استاد دانشگاه ادامه داد: به نظر من بسته اجرایی روی کاغذ است و همانگونه که ایمان بدون عمل صالح تحقق پیدا نخواهد کرد اینجا هم بسته اجرایی دولت با یک مدیریت غرب‌زده، خسته، تنبل، اشرافی محقق نخواهد شد.

* مدیریت غرب‌زده و وابسته به غرب و آمریکا نمی‌توانند مشکل ما را حل کنند

نقره‌کار افزود: ما از نظر منابع و امکانات هیچ کمبودی نداریم، ما بیش از نیازهای خودمان دارای امکانات هستیم به خصوص نیروهای خلاق پای کار زیادی داریم ولیکن مدیران ما باید انقلابی، جهادی و ایثارگر باشند، مدیریت غرب‌زده و وابسته و منتظر غرب و آمریکا به هیچ وجه نمی‌توانند مشکل ما را حل کنند.

وی گفت: من تعجب می‌کنم که چرا دولت که خودش متوجه این اشکالات مدیریتی است هیچ اصلاح‌ جدی انجام نمی‌دهد.

این استاد دانشگاه افزود: من وقتی قیافه و تصویر برخی از مدیران دولتی را می‌بینم دچار حسرت و اندوه می‌شوم که چرا با این همه جوانان و مردم قوی، لایق، کاردان و متخصص و ایثارگر و فداکار ما باید هنوز در بخش‌های زیادی ،کشور دچار مدیران عقب افتاده، اشرافی‌ و وابسته به جریان قدرت و ثروت باشد.

* دولت یک تغییر جدی در رویکرد مدیریتی و در انتخاب مدیران داشته باشد

عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت تأکید کرد: امیدواریم دولت بتواند یک تغییر جدی چه در رویکرد مدیریتی و چه در انتخاب مدیران برای این مرحله حساس که یک جنگ واقعی بین ملت و نظام اسلامی و مجموعه استکبار جهانی است ایجاد کند. ما در این دوره احتیاج به یک دولت انقلابی جهادگر و متخصص ایثارگر داریم.

* خدا را شاکریم که دشمنان ما را از احمق‌ها آفرید

وی تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنیم که دشمنان ما را از احمق‌ها آفرید، الان رئیس جمهوری که به آمریکا حاکم است مانند دجال که می‌ماند که فقط منافع مادی را در نظر دارد و زور وامی‌نهند و عملاً در دست صهیونیست‌ها است و یقین داریم این سیاست موجب افول استکبار جهانی خواهد شد.

نقره‌کار گفت: آمریکا الان برخلاف منافع پایدار و درازمدت خودش به خاطر منافع زودگذر عمل می‌کند، بنابراین نسبت به آینده نظام جمهوری اسلامی و ملت شهیدپرور ایران کاملاً امیدوار هستم فقط دولت باید رویکردش را به سمت داخل و خلاقیت و کارآفرینی نیروهای جوان و انقلابی داخلی برگرداند و یک اصلاح جدی و اساسی هم در سطوح مدیریتی خودش از وزیران تا سایر سطوح انجام دهد تا دیگر شاهد رانت‌خواری‌ها به سواستفاده‌ها نباشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − چهار =