کد خبر : 103880
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
-

۴۷ کشته ناشی از تصادفات رانندگی در خردادماه امسال

۴۷ کشته ناشی از تصادفات رانندگی در خردادماه امسال

به گزارش قائم آنلاین، علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در خردادماه امسال ۴۷ نفر شامل ۳۷ مرد و ۱۰ زن است که این رقم در مدت مشابه سال قبل چهار درصد کاهش یافت. وی افزود: از کل متوفیات حوادث

به گزارش قائم آنلاین، علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در خردادماه امسال ۴۷ نفر شامل ۳۷ مرد و ۱۰ زن است که این رقم در مدت مشابه سال قبل چهار درصد کاهش یافت.

وی افزود: از کل متوفیات حوادث رانندگی خردادماه محور برون‌شهری ۳۵ نفر، درون شهری ۱۱ نفر و راه روستایی یک نفر را در برمی‌گیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: بیشترین فوتی مربوط به شهرهای آمل با ۱۵، بابل با ۶ و ساری و میاندرود با پنج نفر و شهرهای نور و تنکابن و رامسر بدون فوتی گزارش شده است.

این مسئول اضافه کرد: از این تعداد ۱۳ مورد راننده، ۱۳ مورد موتورسوار، ۱۰ نفر سرنشین، ۱۰ نفر عابر و یک مورد هم دوچرخه‌سوار هستند.

عباسی تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در دی ماه امسال،هزار و ۴۹۲ نفر اعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی گفت: از آنجایی‌ که بیشترین فوتی در جاده‌های برون‌شهری رخ داده است این می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات موثر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =