کد خبر : 103814
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
-

باید بانوان را با آموزش صحیح تشویق به تربیتی درست برای نسل آینده کنیم

باید بانوان را با آموزش صحیح تشویق به تربیتی درست برای نسل آینده کنیم

به گزارش قائم آنلاین، مهدی محمدی در جلسه مهارت و زندگی که در راستای اهمیت نقش زن در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی جهت ساخت برنامه‌های مخرب برای جوانانمان تلاش شبانه‌روزی دارند و ما مسئولین باید برای مقابله با دسیسه‌های دشمن به برگزاری کلاس‌های مهارت و زندگی

به گزارش قائم آنلاین، مهدی محمدی در جلسه مهارت و زندگی که در راستای اهمیت نقش زن در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی جهت ساخت برنامه‌های مخرب برای جوانانمان تلاش شبانه‌روزی دارند و ما مسئولین باید برای مقابله با دسیسه‌های دشمن به برگزاری کلاس‌های مهارت و زندگی اهمیت ویژه‌ای دهیم و از آن بعنوان یک فرصت استفاده کنیم.

وی افزود: در جامعه ما حجاب فقط برای خانم‌ها نیست بلکه این مهم باید از جانب آقایون نیز رعایت شود تا بتوان عفت را در جامعه نهادینه کرد و زن و مرد در قبال حجاب خود مسئول هستند.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر، بیان کرد: باید بانوان را با آموزش صحیح تشویق کنیم تا آن ها برای تربیت نسل آینده کشورمان برنامه های صحیح و مفید داشته باشند.

این مسوول بر استفاده از ظرفیت اداراتی که دارای بانوان کارمند بیشتری هستند اشاره کرد و گفت:: باید در آموزش مهارت های زندگی بر اساس واقعیات پیش برویم نه اینکه با بزرگنمایی احساس شود در جامعه کارساز هستیم.

محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: ما ضمن داشتن عقلانیت در برخورد باید با جوانان صداقت داشته باشیم تا با فراغ خاطر خطرات را به آن ها گوشزد کنیم.

وی تصریح کرد: ما نباید به هیچ وجه ناامیدی را در خودمان راه دهیم و با استفاده از این نگاه باید در برگزاری کلاس برای افراد حتی با تعداد محدود نیز کوشا باشیم و بر تداوم این کلاس‌ها جدیت داشته باشیم.

فرماندار قائم شهر در پایان بیان کرد: برگزارکنندگان این کلاس‌ها باید از تمامی ظرفیت ها اعم از دهیاری، پایگاه بسیج محلات و … استفاده کنند تا این جلسات دارای تاثیر بیشتر باشد و همچنین جهت عبور و مرور شرکت کنندگان در کلاس که غالباٌ بانوان محترم هستند نیز چاره‌ای بیاندیشند تا برای آن‌ها سخت نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − پنج =