کد خبر : 103584
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
-

ترامپ‌های داخل کشور بیش از رئیس‌جمهور آمریکا به مردم فشار می‌آورند

ترامپ‌های داخل کشور بیش از رئیس‌جمهور آمریکا به مردم فشار می‌آورند

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو  با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشور، گفت: امروز ما در شرایط یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم اما متاسفانه گویا مردم و دولت این شرایط را باور ندارند. وی افزود: شرایط جنگی مدیریت متناسب با این وضعیت را می‌طلبد

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو  با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشور، گفت: امروز ما در شرایط یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم اما متاسفانه گویا مردم و دولت این شرایط را باور ندارند.

وی افزود: شرایط جنگی مدیریت متناسب با این وضعیت را می‌طلبد و باید مدیریت کشور یک مدیریت جهادی و در سطح یک جنگ اقتصادی باشد.

نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت:  ما باید از جنگ تحمیلی برای شرایط امروز کشور الگو بگیریم. در آن زمان همه پای کار آمدند و ما توانستیم در مقابل دشمن بایستیم. در آن زمان هم مانند امروز که در ظاهر آمریکاست و بسیاری از کشورها آن را همراهی می‌کنند عراق مقابل ما بود اما از حمایت‌های تسلیحاتی، مالی و حتی نیروی نظامی بسیاری از کشورها برخوردار بود.

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: در آن زمان هم کسانی بودند که دست به احتکار می‌زدند و سبب می‌شدند فشارهایی به مردم وارد شود اما آنها چه شدند؟ آیا این اقدامات آنها برایشان نتیجه داشت و توفیقی حاصل کردند؟ امروز آنچه از دفاع مقدس مانده فرهنگ بسیجی، دفاع مقدس و حماسه آن است نه چیز دیگر.

وی افزود: آنچه که در جنگ اقتصادی امروز تاثیرش بیش از اقدام دشمن است، افراد و دستگاه‌هایی هستند که نقش ترامپ را در داخل بازی می‌کنند و در واقع مشکلات اصلی را همین ترامپ‌های داخل کشور برای ما به وجود می‌آورند نه رئیس‌جمهور آمریکا.

نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پایان اظهار داشت:‌ امروز ببینید سازمان تامین اجتماعی با کارآفرینان چه می‌کند؟ شرکت آب و برق عملکردش چگونه است؟ رهبری بارها تاکید داشتند با مردم مهربان باشید و این بدان معناست که نباید به مردم فشار آورد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 10 =