کد خبر : 102826
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۲۰
-

مراکز سلامت در نقاط محروم کشور ساخته می‎شود

مراکز سلامت در نقاط محروم کشور ساخته می‎شود

به گزارش قائم آنلاین، محمد سعیدی‎کیا در آئین بهره‎برداری از مرکز سلامت شبانه‎روزی چالانچولان اظهار کرد: مراکز سلامت با همکاری بنیاد مستضعفان و وزارت بهداشت در نقاط محرومی که امکان ساخت بیمارستان بزرگ در آن‎ها وجود ندارد، احداث می‎شوند. وی عنوان کرد: سال گذشته تفاهم‎هایی با بنیاد مستضعفان و وزارت بهداشت انجام شد که براساس

به گزارش قائم آنلاین، محمد سعیدی‎کیا در آئین بهره‎برداری از مرکز سلامت شبانه‎روزی چالانچولان اظهار کرد: مراکز سلامت با همکاری بنیاد مستضعفان و وزارت بهداشت در نقاط محرومی که امکان ساخت بیمارستان بزرگ در آن‎ها وجود ندارد، احداث می‎شوند.

وی عنوان کرد: سال گذشته تفاهم‎هایی با بنیاد مستضعفان و وزارت بهداشت انجام شد که براساس آن در نقاط محرومی که ساخت بیمارستان بزرگ در آن‎ها میسر نیست، با ساخت مراکز سلامت به عنوان بیمارستان‎های کوچک نیازهای مردم تأمین می‎شود.

رئیس بنیاد مستضعفان تأکید کرد: با احداث این مراکز در نقاط محروم کشور شرایط برای برای دسترسی ساکنان این مناطق و ارائه خدمات درمانی به آن‎ها فراهم می‎شود.

سعیدی‎کیا با اشاره به اینکه نیمی از هزینه‎های ساخت مراکز سلامت را بنیاد مستضعفان و نیم دیگر را وزارت بهداشت تقبل می‎کند، متذکر شد: برای تجهیز هر کدام از این مراکز و خرید آمبولانس برای آن‎ها ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در هر کدام از این مراکز سلامت ۲ آمبولانس برای خدمات‎دهی به بیماران مستقر می‎شود، همچنین از محل صرفه‎جویی‎های تبلیغاتی، شعب بانک سینا برای هر یک از این مراکز پیش‎بینی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 4 =