کد خبر : 102822
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰:۲۸
-

تغییر مدیریت در پایگاه خبری تحلیلی قائم‌آنلاین

تغییر مدیریت در پایگاه خبری تحلیلی قائم‌آنلاین

به گزارش قائم آنلاین، اسدی طی حکمی بعنوان مدیر مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در استان مازندران منصوب شد و به جای ایشان حسین قاسمی بعنوان مدیریت پایگاه خبری قائم‌آنلاین انتخاب و معرفی شد. عصر امروز طی مراسمی در دفتر پایگاه خبری قائم‌آنلاین مراسم تودیع و معارفه برگزار شد و امیر اسدی در

به گزارش قائم آنلاین، اسدی طی حکمی بعنوان مدیر مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در استان مازندران منصوب شد و به جای ایشان حسین قاسمی بعنوان مدیریت پایگاه خبری قائم‌آنلاین انتخاب و معرفی شد.

عصر امروز طی مراسمی در دفتر پایگاه خبری قائم‌آنلاین مراسم تودیع و معارفه برگزار شد و امیر اسدی در این مراسم اظهار کرد: از همکاران ساعی و پرتلاشم که در این مدت با بنده همکاری داشتند و برای بهبود وضعیت شهرستان و اطلاع رسانی موضوعات مختلف شهرستانی تلاش کردند سپاسگزارم و دست این بزرگواران را می‌بوسم.

وی با اشاره به این که عرصه خبر بسیار پرحاشیه و دشوار است، افزود: در این مدت تمام تلاش خود را بکار بردم تا انصاف و حقانیت را در خبرها و گزارشات اولویت قرار دهم و زبان گویای مردم عزیز شهرم باشم که امیدوارم توانسته باشم رضایت مردم را کسب کنم.

اسدی خاطرنشان کرد: در این سال ها برخی از مدیران ادارات و دستگاه‌ها نقد شدند و مشکلات مردم به زبان تحریر درآمد که تنها دلیل آن اطلاع رسانی مشکلات شهروندان قائم‎شهر بوده است و اکنون که از این جایگاه رفته‎ام امیدوارم مسئولان کمی نقدپذیری خود را بیشتر کنند و مسائل کاری و رابطه‌های دوستانه را جدا از هم بدانند.

وی با اشاره به عدم نقد پذیری برخی از مدیران شهرستان قائم‌شهر، بیان کرد: متاسفانه افرادی که نقد می‎شدند با پیشنهادات مختلف و یا اختلال در کارهای دیگر بدنبال سنگ اندازی و سکوت بنده بودند که با کمک خداوند متعال و همچنین حمایت اطرافیان جلوی این کار را گرفتم.

اسدی در پایان ضمن تبریک به قاسمی مدیر جدید پایگاه خبری قائم آنلاین، گفت: قائم‎شهر شهر کوچکی است و کار کردن با نگاه انتقادی و بیان مشکلات از زبان مردم برای فردی که اهل این شهر است بسیار سخت و دشوار است که الحمدالله آقای قاسمی از این قائده مستثنی است و با فراق بال بهتری می‎تواند اینکار را انجام دهد و امیدورام بنده هم در جایگاه جدید کاری بتوانم برای مردم شهر و استانم مثمر ثمر باشم.

حسین قاسمی مدیریت جدید پایگاه خبری تحلیلی قائم‎آنلاین نیز در سخنی کوتاه، اظهار کرد: قائم‎شهر یکی از شهرستان های پرجمعیت و پرتراکم مازندران است که حواشی خبری بسیار زیادی دارد و ضمن خداقوت به برادر ارزشمندم آقای اسدی و آرزوی توفیق در جایگاه جدید امیدوارم با پشتکار و همکاری همکاران عزیز این مجموعه بتوانیم کار را ادامه دهیم و خدمتی اندک به شهروندان قائم‎شهری داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 14 =