کد خبر : 102814
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۰۵
-

تلاش ۳ ساعته برای مهار حریق مراتع کوه شاه‌دژ ساری

تلاش ۳ ساعته برای مهار حریق مراتع کوه شاه‌دژ ساری

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی جعفری در گفت‌وگو در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز شاهد آتش‌سوزی در زمین‌های دامنه جنوبی کوه شاه‌دژ چهاردانگه ساری بودیم. وی با بیان اینکه  این آتش‌سوزی در ارتفاع بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متر از سطح دریا رخ داد، افزود: با حضور و ایثارگری نیروهای مردمی، مأموران محیط‌بانی و پارک

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی جعفری در گفت‌وگو در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز شاهد آتش‌سوزی در زمین‌های دامنه جنوبی کوه شاه‌دژ چهاردانگه ساری بودیم.

وی با بیان اینکه  این آتش‌سوزی در ارتفاع بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متر از سطح دریا رخ داد، افزود: با حضور و ایثارگری نیروهای مردمی، مأموران محیط‌بانی و پارک ملی کیاسر، کارکنان منابع طبیعی و نیروهای بسیجی این آتش مهار شد.

بخشدار منطقه چهاردانگه ساری با اشاره به اینکه عامل انسانی دلیل این فاجعه بوده است، اضافه کرد: حدود ۲ هکتار از مراتع، درختچه‌ها و مقدار کمی جنگل در دامنه جنوبی کوه شاه‌دژ چهاردانگه ساری در آتش سوخت.

جعفری با بیان اینکه با توجه به نبود جاده دسترسی مهار حریق حدود سه ساعت زمان برد، یادآور شد: برای جلوگیری از احتمال شعله‌ور شدن مجد آتش، اکیپی از مأموران پارک ملی کیاسر در محل حضور دارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 15 =