کد خبر : 102964
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
-

ارتش سوریه وارد بخش اشغالی شهر «درعا» شد

ارتش سوریه وارد بخش اشغالی شهر «درعا» شد

به گزارش قائم آنلاین، امروز پنجشنبه از ورود ارتش سوریه به بخشی از شهر درعا (مرکز استان درعا) خبر داد که تحت کنترل گروه‌های مسلح و معارضان قرار داشت. بنا بر این گزارش، شاهدان عینی می‌گویند که خودروهای نظامی به همراه پلیس نظامی روسیه، امروز پنجشنبه وارد منطقه‌ای از شهر درعا شدند که چند سال

به گزارش قائم آنلاین، امروز پنجشنبه از ورود ارتش سوریه به بخشی از شهر درعا (مرکز استان درعا) خبر داد که تحت کنترل گروه‌های مسلح و معارضان قرار داشت.

بنا بر این گزارش، شاهدان عینی می‌گویند که خودروهای نظامی به همراه پلیس نظامی روسیه، امروز پنجشنبه وارد منطقه‌ای از شهر درعا شدند که چند سال تحت کنترل معارضان بود.

قرار است ارتش سوریه پرچم این کشور را در این مناطق نیز به اهتزاز در آورد و طی ساعات آتی کنترل کامل ارتش سوریه به کل شهر درعا اعلام خواهد شد.

قرار است پرچم سوریه بر بالای مسجدی به اهتزاز در آید که معارضان می‌گویند اعتراضات خود به دولت را در سال ۲۰۱۱ از آنجا آغاز کرده‌اند.


اندازه بزرگتر نقشه (اینجا) – قسمت سبز، تحت کنترل معارضان

پیشتر، صبح امروز پنجشنبه نیز شهرک طفس در استان درعا در جنوب سوریه، شاهد ورود یگان‌هایی از ارتش سوریه بود که پرچم این کشور را بر فراز ساختمان‌های دولتی آن به اهتزاز در آوردند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ظهر امروز پنجشنبه گزارش کرد که بعد از آنکه شهرک طفس (دیروز چهارشنبه) به روند آشتی ملی پیوست و گروه‌های مسلح سلاح سنگین خود را تحویل دادند، ارتش سوریه وارد این شهرک شد (جزئیات بیشتر).

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =