کد خبر : 102243
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۳۵
-

نجات ۸۵۰ غریق در سواحل مازندران

نجات ۸۵۰ غریق در سواحل مازندران

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی اکبری در گفت‌وگو  با اعلام استقرار بیش از یک هزار نجاتگر و ناجی غریق در ۳۷۶ نقطه پرخطر ساحل استان اظهار کرد: تیم‌های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در اول خرداد ۹۷ تا ۱۵تیرماه ۹۷ موفق شدند ۸۵۰ غریق را از خطر

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی اکبری در گفت‌وگو  با اعلام استقرار بیش از یک هزار نجاتگر و ناجی غریق در ۳۷۶ نقطه پرخطر ساحل استان اظهار کرد: تیم‌های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در اول خرداد ۹۷ تا ۱۵تیرماه ۹۷ موفق شدند ۸۵۰ غریق را از خطر مرگ نجات دهند.

وی افزود: در همین مدت نجاتگران هلال احمر ۲۵ مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند و دو هزارو ۳۱۶نفر نیز با مراجعه به پایگاهها و پست های امدادونجات ساحلی هلال احمر مازندران از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران بیان کرد: عملیات اجرایی طرح امدادونجات ساحلی در ایام تابستان با مدیریت جمعیت هلال احمر استان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در نوار ساحلی مازندران در دست اجرا می باشد.

اکبری ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان امسال نیز همانند سال گذشته با تمام توان عملیاتی و امدادی در اجرای این طرح حضوری فعال و محوری دارد.

وی همچنین به همه مسافرین و گردشگران ساحلی توصیه کرد هشدارهای نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در این عملیاتها ۲۵دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی،۶۰دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ فروند قایق نجات و ۱۳ فروند جت اسکی مشارکت داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − شش =