کد خبر : 102235
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۱۵
-

فاضلاب شهری نیاز مبرم در جویبار است

فاضلاب شهری نیاز مبرم در جویبار است

به گزارش قائم آنلاین، محمد کریمی در جلسه بررسی وضعیت آب و فاضلاب شهری جویبار اظهار کرد: شهرستان جویبار از اولین شهرستان‌هایی در استان مازندران است که طرح فاضلاب شهری در آن اجرا شد. وی افزود: این طرح از سال ۷۶ شروع و در سال ۸۵ با ۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب به بهره‌برداری رسید. مدیر

به گزارش قائم آنلاین، محمد کریمی در جلسه بررسی وضعیت آب و فاضلاب شهری جویبار اظهار کرد: شهرستان جویبار از اولین شهرستان‌هایی در استان مازندران است که طرح فاضلاب شهری در آن اجرا شد.

وی افزود: این طرح از سال ۷۶ شروع و در سال ۸۵ با ۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب به بهره‌برداری رسید.

مدیر آب و فاضلاب شهری جویبار بابیان اینکه ۴ هزار انشعاب فاضلاب شهری در جویبار وجود دارد اظهار کرد: ۱۲ هکتار زمین تصفیه‌خانه فاضلاب شهری جویبار است که ظرفیت تصفیه آن ۵ هزار و ۲۵۰ مترمکعب است.

کریمی فاضلاب شهری را نیاز مبرم شهرستان جویبار دانست و گفت: در فصل زمستان سطح آب‌های سطحی بسیار بالاست و مردم شدیداً به این طرح نیاز است.

وی به صفر بودن بودجه جویبار در بخش توسعه فاضلاب شهری اشاره و عنوان کرد: شهرستان جویبار جز ۱۷ شهری در کشور است که از سال ۹۲ اعتباری برای توسعه فاضلاب شهری به آن تعلق نگرفته است.

مدیر آب و فاضلاب شهری جویبار بیان کرد: امیدواریم با کمک فرماندار و نمایندگان مجلس، جویبار از این لیست خارج شود.

رجبعلی وهابی فرماندار شهرستان جویبار نیز در این جلسه گفت: جویبار یکی از شهرستان‌های پیشرو در فاضلاب شهری بود که متأسفانه فقط ۵۰ درصد آن انجام شد.

وی افزود: شهر کوهی خیل هنوز این طرح انجام‌نشده است و امیدواریم اداره آب و فاضلاب شهری این طرح را در این شهر و مابقی طرح را در جویبار تکمیل کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 7 =