کد خبر : 102279
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
-

تظاهرات بحرینی‌ها در اعتراض به ابهام در وضعیت سلامت شیخ عیسی قاسم

تظاهرات بحرینی‌ها در اعتراض به ابهام در وضعیت سلامت شیخ عیسی قاسم

به گزارش قائم آنلاین، صدها نفر از مردم بحرین یکشنبه شب در حمایت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در مناطق مختلف این کشور تظاهرات و به ابهام اوضاع جسمانی رهبر معنوی شیعیان این کشور از زمان انتقال او به بیمارستان، اعتراض کردند. این تظاهرات در مناطق «المعامیر، الدیه و البلاد القدیم» برگزار شده است. معترضان

به گزارش قائم آنلاین، صدها نفر از مردم بحرین یکشنبه شب در حمایت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در مناطق مختلف این کشور تظاهرات و به ابهام اوضاع جسمانی رهبر معنوی شیعیان این کشور از زمان انتقال او به بیمارستان، اعتراض کردند.

این تظاهرات در مناطق «المعامیر، الدیه و البلاد القدیم» برگزار شده است. معترضان در حالی که تصاویر شیخ عیسی قاسم را در دست داشتند، شعارهایی علیه آل خلیفه سر داده و خواستار سقوط رژیم شدند.

تظاهرات‌کنندگان همچنین با سر دادن شعارهایی علیه «حمد عیسی» پادشاه بحرین، وی را مسئول وخامت اوضاع جسمانی دانسته‌ و تلاش‌های پادشاه این کشور برای درمان آیت الله شیخ عیسی را «دروغین» و او را «خائن دروغگو» خواندند.

شبکه خبری الولوءه در این باره گزارش داد که تظاهرات کنندگان در منطقه «کرانه» نیز تظاهرات کردند و با نوشتن اسم حمد عیسی آل خلیفه روی خیابان‌ها و لگدمال کردن و زیر پا گذاشتن نام او، خشم و نارضایتی خود را از روند درمان شیخ عیسی قاسم اعلام کردند.

منابع بحرینی می‌گویند که آیت الله شیخ عیسی قاسم تا این لحظه (برای چهاردهمین روز متوالی) در بیمارستان «ابن النفیس» بحرین بستری بوده و تاکنون برای درمان به خارج از بحرین منتقل نشده‌اند.

فعالان شبکه‌های اجتماعی از احتمال انتقال شیخ به لندن در صبح فردا دوشنبه ۱۸ تیر خبر داده و از مردم خواسته‌اند تا برای خداحافظی و بدرقه شیخ صبح فردا در فرودگاه منامه حضور یابند.

انتهای پیام/ح

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =