کد خبر : 102105
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
-

۱۷ فقره حریق جدید در مزارع صهیونیست‌ها درپی پرواز بادبادک‌های آتش‌زا

۱۷ فقره حریق جدید در مزارع صهیونیست‌ها درپی پرواز بادبادک‌های آتش‌زا

به گزارش قائم آنلاین، منابع محلی صهیونیست می‌گویند بادبادک‌های آتش‌زای گروه‌های مقاومت در نوار غزه، فقط در روز شنبه باعث وقوع ۱۷ فقره حریق گسترده در مزارع شهرک‌نشینان شد. به نوشته روزنامه «جروزالم پست» تیم‌های مختلف آتش‌نشانی به همراه ارگان‌ها و دیگر ادارات محلی در مناطق نزدیک به نوار غزه، ساعت‌ها برای خاموش کردن آتش‌های

به گزارش قائم آنلاین، منابع محلی صهیونیست می‌گویند بادبادک‌های آتش‌زای گروه‌های مقاومت در نوار غزه، فقط در روز شنبه باعث وقوع ۱۷ فقره حریق گسترده در مزارع شهرک‌نشینان شد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» تیم‌های مختلف آتش‌نشانی به همراه ارگان‌ها و دیگر ادارات محلی در مناطق نزدیک به نوار غزه، ساعت‌ها برای خاموش کردن آتش‌های به پا شده در مزارع و اراضی صهیونیست‌ها مشغول بودند.

این روزنامه با بررسی افزایش آتش‌سوزی‌ها در مزارع و اراضی اشغال شده توسط صهیونیست‌ها، نوشت: «با اینکه هنوز بادبادک‌های آتش‌زا نتوانسته هیچ اسرائیلی را کشته یا مجروح سازد اما خسارات اقتصادی آن به صورت تصاعدی در حال رشد است».

مقامات رژیم صهیونیستی تخمین زده‌اند که آتش‌سوزیِ اراضی و مزارع شهرک‌نشینان مجاور نوار غزه ناشی از بادبادک‌های آتش‌زا، بیش از ۳ میلیون دلار به آنها خسارت وارد کرده است. (جزئیات بیشتر)

گروه‌های مقاومت فلسطینی همچنین موفق شده‌اند با استفاده از این شیوه جدید مقابله با صهیونیست‌ها، چندین پارک و محل تفریح شهرک‌نشینان را به آتش بکشند. سیستم‌ها آبیاری و همچنین دامداری‌های صهیونیست‌ها نیز آسیب دیده‌اند.

بادبادک‌های آتش‌زای فلسطینی‌ها در طول برگزاری راهپیمایی‌های بازگشت در ماه آوریل، می و ژوئن ۲۰۱۸، مشکلات جدی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده زیرا مقابله با آن بر خلاف سادگی‌اش، آسان نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + پنج =