کد خبر : 102103
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
-

عربستان تیم با سابقه ۲ حضور در المپیک

عربستان تیم با سابقه ۲ حضور در المپیک

به گزارش قائم آنلاین، قرعه کشی‌ بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا روز پنج شنبه برگزار شد و بر همین اساس تیم امید ایران در گروه هشتم این رقابت‌ها با عربستان، کره شمالی و میانمار هم گروه شد. گروه هشتم با توجه به حضور ایران، عربستان و کره شمالی سخت‌ ترین گروه است و هر چهار تیم

به گزارش قائم آنلاین، قرعه کشی‌ بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا روز پنج شنبه برگزار شد و بر همین اساس تیم امید ایران در گروه هشتم این رقابت‌ها با عربستان، کره شمالی و میانمار هم گروه شد.

گروه هشتم با توجه به حضور ایران، عربستان و کره شمالی سخت‌ ترین گروه است و هر چهار تیم برای صعود به مرحله بعد کار بسیار سختی در پیش دارند.

در زیر قصد داریم بررسی اجمالی در مورد عربستان یکی از حریفان ایران در این گروه داشته باشیم.

تیم فوتبال امید عربستان حدود ۲۲ سال است که از راهیابی به المپیک بازمانده و آنها هم همچون ایران در حسرت حضور در این رقابت‌ها هستند.

عربستان در سال‌های ۱۹۸۴ و ۱۹۹۶ توانسته به مسابقات المپیک برسد که در هر دو دوره هم در مرحله گروهی حذف شده است.

هدایت تیم امید عربستان بر عهده سعد الشهری است.

الشهری بازیکن تیم فوتبال جوانان عربستان بود و در سال ۲۰۰۰ به عنوان کاپیتان تیم جوانان بازی می‌کرد اما به دلیل مصدومیتی که برای او به وجود آمد خیلی زود فوتبال را کنار گذاشت. الشهری در مربیگری سابقه فعالیت در تیم‌های بزرگ را ندارد. او در ابتدا کار خود را به عنوان مربی بدنساز آغاز کرد. این مربی ۳۸ ساله بیشتر در رده‌های پایه مربیگری کرده است.

عربستان بدون شک یکی از سخت‌ترین رقیبان ایران در این گروه است. نماینده سعودی در تمامی‌ رده‌های پایه حرف برای گفتن دارد و می‌تواند کار را برای تیم امید ایران در این گروه سخت کند.

قرار است تیم عربستان از ۱۸ تیر تا ۷ مرداد یک اردوی‌ آماده سازی در چک برگزار کند.

سرمربی عربستان ۲۸ بازیکن را به این اردو دعوت کرده است. ۱۱ بازیکن از تیم الاهلی عربستان دعوت شده‌اند و این تیم بیشترین نماینده را در تیم امید دارد.

در زیر  اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی عربستان را می‌خوانید:

محمد الربیعی، محمد البصاص، عبدالله حسون، عبدالباسط هندی، فیصل دارسی، علی الأسمری، یوسف الحربی، عبدالرحمن غریب، أیمن الخلیف، عبدالله مجرشی، منصور المولد (لأهلی)، نواف أبو عامر، سعد السلولی، محمد الزبیدی (الاتفاق)، صالح الوحیمد، متعب الحماد، عبدالرحمن الدوسری (النصر)، أنس زبانی، فهد الرشیدی، نایف کریری (الهلال)، أمین بخاری، عون السلولی (الاتحاد)، حسن أبو شرارة، هارون کمارا (القادسیة)، ناصر العمران (الشباب)، عبدالله الیوسف (الفتح)، عبدالإله العمری (الوحدة)، عبدالقدوس عطیة.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − سه =