کد خبر : 102195
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
-

رسیدگی به ۷هزار پرونده شناسایی هویت

رسیدگی به ۷هزار پرونده شناسایی هویت

به گزارش قائم آنلاین، درخشان نیا گفت: تاکنون کارت ملی هوشمند برای ۴۰ میلیون نفر در کشور صادر شده است و امسال به ۷هزار پرونده مربوط به شناسایی هویت افراد رسیدگی شده که هویت ۶ هزار پرونده مورد تأیید قرارگرفته است. وی بیان کرد: در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور، اطلاعات ۱۱۵ میلیون نفر از جمله اطلاعات

به گزارش قائم آنلاین، درخشان نیا گفت: تاکنون کارت ملی هوشمند برای ۴۰ میلیون نفر در کشور صادر شده است و امسال به ۷هزار پرونده مربوط به شناسایی هویت افراد رسیدگی شده که هویت ۶ هزار پرونده مورد تأیید قرارگرفته است.

وی بیان کرد: در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور، اطلاعات ۱۱۵ میلیون نفر از جمله اطلاعات افراد فوت شده نگهداری می شود که می‌توانیم از طریق ارتباط یکپارچه با ادارات و سازمانهای مربوطه روند خدمات را تسریع کنیم.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه کارت هوشمند ملی می تواند جایگزین خوبی برای شناسنامه باشد، گفت: وقتی این کار انجام شود بخشی از هزینه های مردم کاهش یافته و احتیاجی به شناسنامه های کاغذی نیست.

درخشان نیا خاطرنشان کرد: صدور کارت هوشمند ملی به عنوان مهمترین اقدام سازمان ثبت احوال کشور روند اتمام خود را بسر می برد؛ به طوری که ۷۵ درصد اهداف این طرح تا کنون محقق شده است.

وی با بیان اینکه کارت هوشمند ملی کلید ورود به دولت الکترونیک است، افزود: امیدواریم سازمان برنامه و بودجه با اهتمام جدی اعتبارات ثبت احوال را به موقع پرداخت کند تا ما بتوانیم در دی ماه امسال همزمان با ۱۰۰ سالگی این نهاد شاهد پایان طرح کارت هوشمند ملی در کشور باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 1 =