کد خبر : 101884
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۱۵
-

رئیس جنبش اسلامی فلسطین؛ از حبس انفرادی به بازداشت خانگی

رئیس جنبش اسلامی فلسطین؛ از حبس انفرادی به بازداشت خانگی

به گزارش قائم آنلاین، دادگاه رژیم صهیونیستی پنجشنبه شیخ «رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را به صورت مشروط آزاد کرد. بر اساس گزارش وبگاه «عربی ۲۱»، شیخ صلاح اگرچه پس از ۱۰ ماه حبس کشیدن از زندان آزاد شد اما به دستور رژیم صهیونیستی تحت بازداشت خانگی قرارگرفت؛ او اجازه

به گزارش قائم آنلاین، دادگاه رژیم صهیونیستی پنجشنبه شیخ «رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را به صورت مشروط آزاد کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «عربی ۲۱»، شیخ صلاح اگرچه پس از ۱۰ ماه حبس کشیدن از زندان آزاد شد اما به دستور رژیم صهیونیستی تحت بازداشت خانگی قرارگرفت؛ او اجازه مصاحبه با رسانه‌ها را ندارد و فقط حق دیدار با بستگان درجه یک را خواهد داشت.

خبرگزاری فلسطینی«صفا» گزارش داد دادستانی کل فلسطین به حکم صادر شده اعتراض کرد اما دادگاه رژیم صهیونیستی ، امروز این تجدیدنظر را نپذیرفت و شیخ صلاح با همان شرایط ذکر شده تحت بازداشت خانگی قرار خواهد گرفت.

رائد صلاح در آگوست سال گذشته ۲۰۱۷ (مهرماه ۱۳۹۶) در منزلش در ام‌الفحم واقع در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ بازداشت و به سلولی انفرادی در زندان «هشیکما» در عسقلان منتقل شد. از جمله اتهامات او به ادعای صهیونیست‌ها «تحریک به خشونت» است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − پنج =