کد خبر : 101868
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۳۰
-

خرمشهری‌ها اغتشاشات اخیر را محکوم کردند

خرمشهری‌ها اغتشاشات اخیر را محکوم کردند

به گزارش قائم آنلاین، مردم این شهر پس از اقامه نماز جمعه با حضور در صحن شهدا در گرمای ۵۰ درجه اغتشاشات و آشوب اخیر صورت گرفته در شهرستان را محکوم کردند. مردم و مسؤولان دوشادوش هم از منافقان داخلی و خارجی که مطالبات به حق مردم را به انحراف و آشوب می‌کشانند، اعلام برائت

به گزارش قائم آنلاین، مردم این شهر پس از اقامه نماز جمعه با حضور در صحن شهدا در گرمای ۵۰ درجه اغتشاشات و آشوب اخیر صورت گرفته در شهرستان را محکوم کردند.

مردم و مسؤولان دوشادوش هم از منافقان داخلی و خارجی که مطالبات به حق مردم را به انحراف و آشوب می‌کشانند، اعلام برائت کردند.

مردم خرمشهر مردم فهیم، ولایتمدار و صبور هستند

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: در هر کجا که تجمعی باشد، دشمنان نیز به دنبال آشوب هستند.

وی افزود: متاسفانه در روزهای گذشته دشمنان با به حاشیه کشاندن مطالبات مردمی دست به آشوب و اغتشاش زدند.

امام جمعه خرمشهر گفت: مردم خرمشهر مردم فهیم، ولایتمدار و صبور هستند، اگرچه مطالبات آنها به حق است اما این مردم دست به آشوب و اغتشاش نمی‌زنند.

 هفته گذشته در جریان اعتراضات مردمی به دلیل شوری آب شرب، برخی با حضور در میان مردم با خراب کردن اموال عمومی، آتش زدن معابر و درگیری با حافظان امنیت سعی در به انحراف کشاندن مطالبات به‌حق مردم داشتند که با بصیرت مثال‌زدنی مرم این شهر مواجه شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =