کد خبر : 102002
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
-

انهدام باند سارقان کیف قاپ با ۵۶ فقره سرقت در مازندران

انهدام باند سارقان کیف قاپ با ۵۶ فقره سرقت در مازندران

به گزارش قائم آنلاین،  سردار سید محمود میرفیضی در گفت‌وگو گفت: در پي وقوع چندين فقره کيف قاپي و موبايل قاپي در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت. وی تصریح کرد: ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از برخی مالباختگان

به گزارش قائم آنلاین،  سردار سید محمود میرفیضی در گفت‌وگو گفت: در پي وقوع چندين فقره کيف قاپي و موبايل قاپي در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از برخی مالباختگان دریافتند، سارق يا سارقان به صورت انفرادی و بعضاً دو نفره با استفاده از یک دستگاه موتور سيکلت اقدام به سرقت و کیف قاپی از شهروندان اقدام می کنند.

فرمانده انتظامی مازندران، اظهار کرد: در ادامه تحقیقات با شناسایی مشخصات سارقان ماموران موفق شدند، دو متهم این پرونده به نام های”علی – پ” و ” مهدی – الف ” را با دو دستگاه موتور سیکلت در یکی از خیابان های شهر در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.

میرفیضی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری فردی دیگر و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه همدستان این افراد که با تشکیل یک باند اقدام به سرقت و کیف قاپی از شهروندان می کردند در اقدامی ضربتی شناسایی و دستگیر شدند و در تحقیقات پلیس تاکنون به ۵۶ فقره سرقت و کیف قاپی و سرقت تلفن همراه در شهرستان های بابل و قائم شهر اقرار کردند.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

میرفیضی با هشدار به شهروندان از آنان خواست همواره از حمل وجه نقد زیاد در هنگام تردد در سطح معابر عمومی خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعاً مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =