کد خبر : 102000
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
-

اجرای پروژه‌های آبخیزداری تنها راه برون‌رفت از بحران آب

اجرای پروژه‌های آبخیزداری تنها راه برون‌رفت از بحران آب

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحسن موسوی تاکامی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری ‏در محل سالن جلسات این اداره کل اظهار کرد: امروزه بحث آب در کشور به یک بحران جدی تبدیل شده است که تنها راه برون ‏رفت از این بحران، اجرای پروژه

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحسن موسوی تاکامی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری ‏در محل سالن جلسات این اداره کل اظهار کرد: امروزه بحث آب در کشور به یک بحران جدی تبدیل شده است که تنها راه برون ‏رفت از این بحران، اجرای پروژه های آبخیزداری است.

وی در ادامه این جلسه به شرایط جوی، تغییرات اقلیمی و افزیش دمای ‏هوا اشاره کرد و افزود: با توجه به این تغییرات جوی و افزایش دمای هوا، باید همواره آمادگی کامل برای بروز احتمالی حریق را ‏داشته باشیم. برای بهتر مدیریت کردن اطفاء حریق احتمالی، از تمامی ظرفیت ها استفاده شود و مناطق و نقاط بحرانی حریق ‏شناسایی و با وجود حداقل امکانات، مقدمات ایمنی و اطفاء برای شرایط آتش سوزی برنامه ریزی و فراهم گردد.

مدیر کل منابع ‏طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری اظهار کرد: اجرای پروژه های کاداستر، به منظور تسریع و تسهیل بحث حفاظت و ‏مالکیت عرصه های ملی، از جمله کارهای اولویت دار ما محسوب می شود و نگاه مجموعه نیز یقیناً باید اینگونه باشد.

وی یادآور ‏شد: با روحیه جهادی و برادری کمک حال یکدیگر باشیم و در رسیدگی به کارها و امورات در جهت هم افزایی گام برداریم.در ‏مجموعه نیروهایی وجود دارند که دارای ظرفیت ها و تجارب ویژه ای هستند پس در کنار یکدیگر بدون حاشیه و تخریب، از ‏تمامی ظرفیت ها و تجارب ارزنده در راستای تحقق اهداف سازمانی و پیگیری تقاضاهای ارباب رجوع، استفاده نماییم.

موسوی ‏تاکامی خاطر نشان کرد: هر فضایی قابل نقد است و مطمئناً فضای موجود هم از این موضوع مستثنی نیست و در نقد به روی ‏همه دوستان باز است و هر کسی می تواند بر رفتار و عملکرد ما نقد منصفانه داشته باشد و ما هم با جان و دل، پذیرای نقد ‏منصفانه و دلسوزانه ی تمامی اقشار و اصناف خواهیم بود.اما در این میان از کلیه همکاران انتظار دارم که اخلاق مدیریتی را ‏سرلوحه کار خود قرار دهند، چه با ارباب رجوع و چه با همکاران فرقی ندارد.‏

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − پنج =