کد خبر : 101845
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
-

مشکل کشور تبعیض، فساد و فاصله طبقاتی است

مشکل کشور تبعیض، فساد و فاصله طبقاتی است

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران نوری در مصلی الغدیر این شهرستان به حوادث داخل و خارج و صحنه بین‌المللی اشاره کرد و افزود: بعد از خروج رئیس جمهور آمریکا از برجام ما منتظر تصمیم اتحادیه اروپا بوده و هستیم و امروز قرار است بسته پیشنهادی

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران نوری در مصلی الغدیر این شهرستان به حوادث داخل و خارج و صحنه بین‌المللی اشاره کرد و افزود: بعد از خروج رئیس جمهور آمریکا از برجام ما منتظر تصمیم اتحادیه اروپا بوده و هستیم و امروز قرار است بسته پیشنهادی این اتحادیه گشوده و مطرح شود که تضمین‌های ما هم خواسته شده و تیم مذاکره کننده باید آن را با جدیت بیش از پیش و تاکید موکد دنبال کند اما طراحی‌هایی که در این سال‌ها دشمنان ما دنبال می‌کنند فلج کردن اقتصاد ایران، ایجاد بی‌ثباتی و اغتشاش ، حذف نفوذ و حضور ایران در منطقه با یارگیری در منطقه است تا توسط اتحادیه عرب به ویژه دولت عمارات، رژیم سعودی و صهیونیست، ایران اسلامی را زمین گیر کنند.

وی تصریح کرد: اکنون صحنه بین‌المللی طوری رقم می‌خورد که بتوانند ایران را زمین‌گیر کنند، بنابراین مقابله با اهداف دشمنان نیازمند برنامه‌ریزی درست است و باید اتحاد و انسجام دشمن شکن در داخل رقم بخورد.

امام جمعه شهرستان نور خاطرنشان کرد: اخیرا شاهد اعتراض‌های صنفی در کشور بودیم که دشمن از آن سوء استفاده کرده و دنبال اغتشاش از این تجمع و اعتراض‌ها بود.

احمدی بیان کرد: افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی و ارز و نیز گرانی سرسام‌آور اجناس که بر مردم تحمیل شده است باعث اعتراضات شده است، برخی از مطالبات مردمی علیه این گرانی‌ها است که حق مردم است و نمی‌توان به سادگی از آن گذشت اما دشمن طراحی کرد تا این اعتراض‌ها را در تقابل با نظام قرار دهد.

خطیب جمعه شهرستان نور با اشاره به سخنان رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات‌شان فرمودند؛ دشمن به دنبال شکاف بین نظام و مردم است و ما باید انسجام ملی و دشمن شکن را تقویت کنیم، مردم باید دقت کنند تا گرفتار عناصری که در داخل کشور ماموریت آشوب و اختلاف و مقابله با نظام دارند نشوند، مراقب حرکت خزنده دشمن، سلطنت طلب‌ها، منافقان و … باشند.

امام جمعه شهرستان نور در بخش دیگری از خطبه‌ها تصریح کرد: کشورهای اروپایی که ادعای کمک به ما را دارند مانند فرانسه بزرگ‌ترین نشست‌های منافقان و مخالفان نظام را تشکیل و حمایت می‌کنند اگر فرانسه به دنبال کمک به ما در تعهد بین‌المللی است چطور با گروهک تروریست منافق که در کارنامه سخیف خود بیش از ۱۷ هزار ترور را دارد، همراه می‌شوند.

وی افزود: دولت‌مردان و تیم مذاکره کننده باید در مقابل اتحادیه اروپا مراقب باشند اگر چه رئیس جمهور در دیدار با سران کشورهای اتریش و سوئیس بسیار عزت‌مندانه ظاهر شد و سخنانی بسیار ارزشمند که همسو با نظام و حرکت انقلاب است بیان کردند.

احمدی تصریح کرد: ترامپ که دولت عربستان را تشویق بر افزایش ۲ میلیون بشکه‌ای صادرات نفت کرد تا جلوی فروش و صادرات نفت ایران را بگیرند، رئیس جمهور ما چنان تو دهنی به وی زد که چنانچه نفت ایران صادر نشود نفت هیچ کشوری هرگز صادر نمی‌شود زیرا گلوگاه صادرات(تنگه هرمز) دست فرزندان ایران اسلامی است.

خطیب جمعه شهرستان نور بیان کرد: رئیس جمهور در مقابل آن‌هایی که اسرائیل را به رسمیت شناختند باز صراحتا گفتند ما با یهودی‌ها مشکل نداریم اما رژیم صهیونیستی این غده سرطانی که در منطقه حضور دارد را هرگز به رسمیت نمی‌شناسیم، این موضع صریح ریاست جمهوری مورد تائید همه مردم ما و کسانی‌که دلداده نظام و انقلاب هستند، است و اگر این رویکرد و موضع جدید دنبال شود دشمن بار دیگر نا امید می‌شود.

امام جمعه شهرستان نور انسجام دشمن شکن و حضور مدیران کاردان در عرصه اقتصاد که ما را از بحران خارج کند را ضروری دانست و افزود: باید مدیران جهادی، دلسوز و انقلابی با مدیریت جهادی به کارگیری شوند تا براساس اقتصاد مقاومتی و به صحنه آوردن توان داخلی بر مشکلات فائق آییم.

وی مهار تورم و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز را برای کنترل بازار لازم دانست و اظهار کرد: کسی که دو تن سکه طلا را ذخیره می‌کند، فساد کرده و مفسد فی‌الارض است و دستگاه قضایی باید براساس تعالیم اسلامی دست این افراد را قطع و از اقتصاد کوتاه کند.

احمدی تصریح کرد: مشکل کشور ما تبعیض، فساد و فاصله طبقاتی است، همه قوا و دستگاه‌ها باید به صحنه بیایند تا این مشکلات حل شود، مجلس به صحنه بیاید و به درستی نظارت کند، دستگاه قضایی به درستی به صحنه بیاید و درست و به عدالت حکم کند باید دست توطئه گران از بیت‌المال قطع شود.

امام جمعه شهرستان نور با قدردانی از حضور وزیر ارتباطات در استان و شهرستان، اظهار کرد: این حضور را مغتنم می‌شماریم اما آنچه که مهم است، وزیر ارتباطات می‌تواند مشکلات ارتباطات و مخابرات و فضای مجازی را حل کند اما برای نشست اقتصادی که گذاشته شد و برای برون از مشکلات منطقه قطعا باید وزرای مربوطه حضور پیدا کنند.

وی گفت: باید برای رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی و رونق تولید وزیر صنعت ، برای خروج از مشکلات کشاورزی و جلوگیری از واردات بی‌رویه برنج خارجی که باعث وجود برنج سال گذشته در کارخانه‌ها شده است وزیر جهاد کشاورزی برای رونق گردشگری استان معاونت گردشگری ریاست جمهوری و … در نشست‌های اقتصادی و مرتبط حضور پیدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =