کد خبر : 101660
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
-

مربی جدید اسپانیایی دستیار نکونام در نساجی شد

مربی جدید اسپانیایی دستیار نکونام در نساجی شد

به گزارش قائم آنلاین، فصل گذشته بعد از حضور جواد نکونام در نساجی یوسو سسما دستیار اسپانیایی هم به کادر فنی این تیم قائمشهری اضافه شد اما حالا در فصل جدید یک مربی دیگر کارهای بدنسازی و طراحی تمرینات این تیم را عهده دار شده است. پپه لوسادا مربی اسپانیایی که سابقه حضور در الشباب

به گزارش قائم آنلاین، فصل گذشته بعد از حضور جواد نکونام در نساجی یوسو سسما دستیار اسپانیایی هم به کادر فنی این تیم قائمشهری اضافه شد اما حالا در فصل جدید یک مربی دیگر کارهای بدنسازی و طراحی تمرینات این تیم را عهده دار شده است.

پپه لوسادا مربی اسپانیایی که سابقه حضور در الشباب را دارد و سال گذشته در تیم سئرس نیگورس فیلیپین حضور داشت و موفق شد با این تیم عنوان قهرمانی لیگ برتر این کشور را به دست بیاورد.

مهدی هاشمی‌نسب، کیانوش رحمتی و فرشاد قدیری دیگر دستیاران نکونام در نساجی هستند.

کاپیتان پیکان به نساجی پیوست

هافبک با تجربه تیم پیکان با عقد قراردادی رسما به نساجی مازندران پیوست.

محمدصادق بارانی که طی پنج فصل اخیر حضور موفقی در پیکان تهران داشت و کاپیتان این تیم هم بود، با پایان لیگ هفدهم جدایی خود از جمع شاگردان مجید جلالی را اعلام کرد تا فصل ۹۸-۹۷ را در تیم جدیدی سپری کند.

نساجی مازندران که به دنبال نمایشی موفق در نخستین سال حضور در سطح اول فوتبال ایران است، بعد از جذب حامد لک، امید سینگ، ابوالفضل اعلایی و حامد شیری به‌عنوان چهار سهمیه لیگ برتری، با صادق بارانی قرارداد امضاء کرد .

با جذب صادق بارانی ۲۶ ساله، نساجی مازندران می‌تواند دو بازیکن لیگ برتری دیگر به خدمت بگیرد؛ ضمن اینکه این باشگاه خریدهای لیگ یکی هم ازجمله شاهین مجیدی، فرشاد فرجی، محمد آبشک، حمیدرضا دیوسالار و … هم داشته است.

مدافع سیاه جامگان به نساجی پیوست

مدافع میانی سیاه جامگان با باشگاه نساجی مازندران قرارداد امضاء کرد.

محسن آقایی که سه سال قبل از سپاهان به سیاه جامگان رفت، یکی از نفرات ثابت این تیم بود و در فصل اخیر نیز یک گل هم برابر فولاد به ثمر رساند، با سقوط نماینده مشهدی‌ها به لیگ یک، به یک تیم تازه لیگ برتری شده پیوست.

این مدافع ۲۴ ساله که فصل قبل ۲۹ بازی برای سیاه جامگان انجام داد، امروز با باشگاه نساجی مازندران قراردادی یک ساله امضاء کرد تا به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شود.

محسن آقایی ششمین خرید لیگ برتری نساجی مازندران بعد از حامد لک، امید سینگ، محمدصادق بارانی، ابوالفضل اعلایی و حامد شیری است و این باشگاه می‌تواند تنها یک خرید لیگ برتری دیگر داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =