کد خبر : 101843
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
-

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای مازندران

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت‌وگو اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محدوده پارک جنگلی آمل به‌صورت سنگین، در محور کندوان و سوادکوه به‌صورت پرحجم و روان است. وی با اشاره به ممنوع بودن تردد کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب از محور

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت‌وگو اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محدوده پارک جنگلی آمل به‌صورت سنگین، در محور کندوان و سوادکوه به‌صورت پرحجم و روان است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب از محور هراز، اضافه کرد: هفته جاری ترددی برای محدودیت تریلی در محور سوادکوه نداریم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محور کندوان تا ساعت ۲۴ امشب به‌صورت یک‌طرفه است، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

این مسئول با تاکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، گفت: با آغاز فصل تابستان همه ساله شاهد ترافیک سنگین خودروها در محورهای مازندران هستیم که موج سفرهای تابستانی امسال هنوز آن چنان که باید شروع نشده است.

قدمی با بیان اینکه روز دوشنبه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است این محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۸ تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.

وی افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه از لحاظ شرایط جوی هوای استان صاف و افتابی است، ادامه داد: هم اکنون آمد وشد انواع کامیون، تریلر در جاده هراز ممنوع است.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 17 =