کد خبر : 101502
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۰۵
-

سقف‌گذاری ریالی برای هیچ موسسه‌ای انجام نمی‌دهیم

سقف‌گذاری ریالی برای هیچ موسسه‌ای انجام نمی‌دهیم

به گزارش قائم آنلاین، نشست صمیمی مدیر کل بیمه سلامت مازندران با اصحاب حوزه سلامت شهرستان تنکابن در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد. این نشست با حضور رئیس شبکه بهداشت ،رییس نظام پزشکی، رئیس بیمارستانها ،نماینده شهرستان در انجمن داروسازان استان و نمایندگان انجمن‌های پزشکی این شهرستان با هدف بررسی

به گزارش قائم آنلاین، نشست صمیمی مدیر کل بیمه سلامت مازندران با اصحاب حوزه سلامت شهرستان تنکابن در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

این نشست با حضور رئیس شبکه بهداشت ،رییس نظام پزشکی، رئیس بیمارستانها ،نماینده شهرستان در انجمن داروسازان استان و نمایندگان انجمن‌های پزشکی این شهرستان با هدف بررسی وضعیت ارائه خدمت به بیمه‌شدگان منطقه برگزار شد.

ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران طی سخنانی در این جلسه گفت: ما سقف گذاری ریالی برای هیچ موسسه ای انجام نداده و نخواهیم داد بلکه بر اساس قانون و عدم خدمت گیری دارندگان دفاتر بیمه همگانی رایگان در موسسات خصوصی که قریب به ۳۰ درصد در ارائه خدمات موسسات کاهش به همراه خواهد داشت، محاسبات صورت گرفته جهت اطلاع و پیگیری و موسسات اعلام شد تا موسسه بتواند خدمات ارائه شده در صندوق های بیمه همگانی را مورد پایش قرار دهد.

وی گفت: با توجه به شرایط فوق الذکر اگر مقدار خدمات ارائه شده در سال ۹۷ در مقایسه با سال های قبل به کسر سهم بیمه همگانی رایگان بیشتر باشد موسسه باید دلایل علمی و منطقی خود را جهت دفاع ارائه کند و از جابجایی بار هزینه‌های صندوق‌های بیمه همگانی به سایر صندوق ها پرهیز کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + هجده =