کد خبر : 101282
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
-

شکایت تهیه‌کننده «دشمن زن» از رئیس موسسه تصویر شهر

شکایت تهیه‌کننده «دشمن زن» از رئیس موسسه تصویر شهر

به گزارش قائم آنلاین،  محمدحسین فرح‌بخش تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دشمن زن» در گفت‌وگو  درباره عدم اختصاص سینما‌های شهرداری تهران برای اکران این فیلم سینمایی، اظهار داشت: وقتی یک فرد، سینمایی شخصی دارد می‌تواند بنا به سلیقه‌ای که دارد، یک فیلم را نمایش بدهد یا ندهد. ولی وقتی سینمایی با هزینه بیت‌المال ساخته می‌شود داستانش تفاوت

به گزارش قائم آنلاین،  محمدحسین فرح‌بخش تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دشمن زن» در گفت‌وگو  درباره عدم اختصاص سینما‌های شهرداری تهران برای اکران این فیلم سینمایی، اظهار داشت: وقتی یک فرد، سینمایی شخصی دارد می‌تواند بنا به سلیقه‌ای که دارد، یک فیلم را نمایش بدهد یا ندهد. ولی وقتی سینمایی با هزینه بیت‌المال ساخته می‌شود داستانش تفاوت دارد.

این تهیه‌کننده و کارگردان اظهار داشت: سینماهای شهرداری تهران از پولی ساخته شده است که مردم تحت عنوان مالیات به شهرداری پرداخت کرده‌اند. کسی که مسئولیت موسسه تصویر شهر را بر عهده می‌گیرد باید به این موضوع واقف باشد. علی احمدی رئیس موسسه تصویرشهر حدود ۳ سال است که فیلم‌های ما را در سینماهای شهرداری نمایش نمی‌دهد. من به صورت حضوری با او صحبت کردم که نتیجه‌ای نداشت.

وی ادامه داد: برای فیلم سینمایی «خالتور» ما از مؤسسه تصویر شهر درخواست کردیم که سینما در اختیارمان بگذارد؛ اما با اینکه سالن‌های خالی داشتند، گفتند نمی‌توانیم فیلم شما را اکران کنیم.

فرح‌بخش تصریح کرد: به تازگی شکایت‌نامه‌ای از علی احمدی در قوه قضاییه به ثبت رسانده‌ام و این پرونده در حال پیگیری است و بسیاری از صنوف خانه سینما به عنوان شاهد در دادگاه علیه آقای احمدی شهادت خواهند داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دشمن زن» درباره تبلیغ این فیلم توسط یکی چهره‌های زرد اینستاگرامی گفت: من به هیچ عنوان این شخص را نمی‌شناسم و نیازی هم به تبلیغ او نداریم. به شخصه به هیچ عنوان پیگیر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نبوده و نیستم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =