کد خبر : 101169
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۳۰
-

رئیس جمهور ترمیم جدی در کابینه و فضای اقتصادی صورت دهد

رئیس جمهور ترمیم جدی در کابینه و فضای اقتصادی صورت دهد

به گزارش قائم آنلاین، سید فرید موسوی نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی (۱۱ تیر ۹۷) در دومین همایش ملی جوانان و قانون‌‌گذاری که در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: نتیجه اعتماد به جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس یک دستاورد و کارنامه بزرگ در نسل جوانان

به گزارش قائم آنلاین، سید فرید موسوی نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی (۱۱ تیر ۹۷) در دومین همایش ملی جوانان و قانون‌‌گذاری که در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: نتیجه اعتماد به جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس یک دستاورد و کارنامه بزرگ در نسل جوانان است.

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به نیروی جوان و شایستگی‌های جوانانمان نیاز داریم.

رئیس فراکسیون جوانان مجلس با اشاره به نامه نمایندگان مجلس به رئیس جمهور گفت: زمانی که جنگ اقتصادی در شرایط فعلی کشور حاکم است نیاز است که سیستم در صدر و خط مقدم این جبهه قرار گیرد، سیستمی کارآمد، ریسک‌پذیر و توانمند قرار گیرند تا از اتخاذ تصمیمات به موقع و کارآمد استفاده شود.

موسوی همچنین اعلام کرد: نیاز است که تیم اقتصادی و خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی از نیروهای جوان استفاده شود.

وی با اشاره به عملکرد آذری جهرمی جوان‌ترین وزیر کابینه دوازدهم، گفت: ما دیدیم که اعتماد کردن به نیروهای جوان چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد.

رئیس فراکسیون جوانان مجلس بر همین اساس اضافه کرد: در واقع سرمایه‌های فعلی ما سرمایه‌های اجتماعی است. همین که جامعه بتواند از مدیران جوان و توانمند استفاده کند می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

موسوی با انتقاد از اینکه در شرایط کنونی تعلل در تصمیمات اقتصادی درست نیست، گفت: توقع و انتظار داریم که آقای روحانی به زودی تغییرات جدی در کابینه و فضای اقتصادی جامعه صورت دهد تا بتوانیم از این شرایط فعلی عبور کنیم.

وی بر همین اساس اضافه کرد: امیدواریم به زودی شاهد ترمیم کابینه دولت دوازدهم باشیم تا بتوانیم با توفیق از این فضای کنونی عبور کنیم.

رئیس فراکسیون جوانان مجلس در بخش پایانی سخنانش با تأکید بر اینکه لازم است سازمان استخدامی برای به کارگیری نیروی‌های جوان در بدنه دولت اهتمام ویژه‌ای ورزد، گفت: نیاز در قوانین هم ورود جدی در این قضیه و ساماندهی در به کارگیری جوانان داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =