کد خبر : 101039
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
-

توبیخ، حکم پزشک معالج “کیارستمی”

توبیخ، حکم پزشک معالج “کیارستمی”

به گزارش قائم آنلاین، تا زمان انتشار این بسته خبری بیش از ۵۰ محتوا از شش حوزه مختلف اجتماعی ایسنا منتشر شده که بخشی از این اخبار در ادامه آمده است: حکم قطعی پرونده پزشکی کیارستمی اعلام شد؛ دکتر محسن خلیلی -قائم مقام معاون انتظامی کل سازمان نظام پزشکی در این باره گفت: با توجه به اینکه در

به گزارش قائم آنلاین، تا زمان انتشار این بسته خبری بیش از ۵۰ محتوا از شش حوزه مختلف اجتماعی ایسنا منتشر شده که بخشی از این اخبار در ادامه آمده است:

حکم قطعی پرونده پزشکی کیارستمی اعلام شد؛ دکتر محسن خلیلی -قائم مقام معاون انتظامی کل سازمان نظام پزشکی در این باره گفت: با توجه به اینکه در این پرونده و در هیات تجدید نظر استان، رای به توبیخ کتبی با درج در پرونده و درج در نشریه سازمان داده شد، از طریق ریاست کل سازمان درخواست بررسی مجدد در این پرونده در هیات عالی شد. به این ترتیب هیات عالی نیز پس از رسیدگی، رای هیات تجدید نظر را تایید کرد.

دکتر کوروش فرزین – مدیرکل بیمه سلامت استان تهران در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط اقتصادی بر خدمات بیمه سلامت موثر است؟ تاکید کرد که شرایط اقتصادی و نوسانات ارزی تاثیری بر خدمات این سازمان نداشته و هیچ‌کدام از این خدمات از ابتدای سال تاکنون تغییری نکرده است.

شکرالله سلمان زاده – معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز- از فروکش طغیان مسمومیت میکروبی در رامهرمز خبر داد. به گفته این مقام مسئول، استفاده از آب چشمه به دلیل قطع شدن آب منطقه به مدت ۲۴ ساعت می‌تواند باعث بروز این مسمومیت باشد.

افشین حبیب زاده -معاون نظارت شورای شهر تهران- امروز در نشستی خبری، با اشاره به موضوع ساماندهی نحوه واگذاری املاک به غیر، اعلام کرد: در این طرح از شهرداری خواستیم که املاکی که حق بهره برداری آن و نه حق مالکیت آن واگذار شده است را معرفی کند که ۱۳۰۰ ملک شناسایی شد. بر اساس آخرین گزارش ۱۳۰۰ ملک با متراژهای مختلف واگذار شده است. این واگذاری ها مربوط به یک دوره نیست بلکه از سال‌های قبل آغاز شده است که بر اساس آخرین گزارش سازمان املاک، بیش از ۱۰۰ مورد از این املاک بازپس گرفته شده و یا در حال پس گرفتن است.

معصومه ابتکار – معاون رئیس جمهور- تاکید کرد که پیگیری جدی حادثه ایرانشهر از سوی قوه قضاییه ادامه دارد. وی همچنین ابراز امیدواری کرده است که لایحه حمایت از کودکان هر چه زودتر و طی هفته آینده به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

عبدالرضا رحمانی فضلی – وزیر کشور- امروز در نشستی خبری اعلام کرد که «کراک در حال حذف شدن از لیست مصرف معتادان است». وی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود  درباره حادثه ایرانشهر و تجاوز به دختران نیز گفت: این مساله در نماز جمعه به گونه‌ای مطرح شد که خلاف واقع بود و خود این فرد نیز صحبتش را اصلاح کرد. ادعای تجاوز به ۴٠ نفر کذب است. در کوتاه‌ترین زمان مجرمان حادثه بازداشت شدند. فردی که شکایت کرده بود ابتدا یک نفر بود اما ٣ نفر دیگر اضافه شدند.

شهنار کریمی- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران- از رسیدگی به ۸۰۰ پرونده حمایتی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در تهران خبر داد و گفت: این طرح در سال تحصیلی پیش رو نیز ادامه می یابد.

بنابر اعلام احد وظیفه – مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی- امروز دمای هوا در تهران به ۴۰ درجه‌ سانتی گراد رسیده است و فردا نیز پایتخت نشینان  همین دما را تجربه می‌کنند.

سردار تقی مهری – رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی- توضیحاتی را درباره شماره گذاری خودروهای صفر وارداتی مطرح کرد و گفت: پلیس در این زمینه کاملا بر اساس قانون عمل خواهد کرد، ما تابع مقررات هستیم. در زمینه واردات خودرو نیز باید بگویم که پلیس راهور تا قبل از مسائل گمرکی خیلی دخالتی در این مسائل ندارد، اما همین که خودرویی وارد سامانه گمرک شود اطلاعات مربوط به آن در سامانه‌ای که در اختیار پلیس است به ثبت میرسد.

تیترهای زیر پنج خبر اول و پربازدید تحریریه اجتماعی ایسنا به انتخاب مخاطبان تا لحظه مخابره این گزارش هستند:

حکم قطعی پرونده پزشکی “کیارستمی” اعلام شد

توضیح پلیس درباره شماره‌گذاری خودروهای وارداتی صفرکیلومتر

تصادف آتشین در حوالی کن

کراک‌ درحال حذف‌شدن ازلیست مصرف معتادان

دانستنی‌هایی درباره جراحی زیبایی پلک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 11 =